האנושות והחמלה של ארז ואמל לצעירי מע"ש

שוטרי משטרת ישראל מתחנת רכס הכרמל ארז מזרחי ואמל מנסור, העניקו לצעירים ממרכז מע"ש בעלי צרכים מיוחדים את האפשרות לגעת בציוד, במדים ובעיקר בניידת, השמחה הייתה גדולה והשאלות לא איחרו להגיע, איפה האקדחים.

04.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
האנושות והחמלה של ארז ואמל לצעירי מע"ש

ארז מזרחי ואמל מנסור התחברו לצעירי מע"ש, בדיוק בנקודה בה אותם צעירים רואים את המשטרה והפעילות שלה ושזה לא רק דוחות תנועה אלא מעבר לכך.

שני המש"קים הגיעו לפעילות חברתית, בה ציידו את הצעירים במדים, קסדות, אלות ונתנו להם לעלות לניידת המשטרתית ולהפעיל סירנה, הצעירים שנמצאים רחוק מכל זה התלהבו ואין אחד שלא נראה רענן ופעיל רק כדי לגעת בשוטרים.

הצעירים שאלו הרבה שאלות ועניין אותם היכן הנשק של השוטרים ובמיוחד רצו לדעת למה השוטרים לא מגיעים כל יום למרכז שלהם?.

מנהלת המרכז כרמילה ללאוי והעובדות במרכז הביעו הרבה תודה והערכה לשוטרים ארז ואמל שהבטיחו להם שהם עוד יחזרו בקרוב לבקר במרכז.

ראויה לשבח חברה שיודעת לחבק צעירים בעלי צרכים מיוחדים שנמצאים במרכז בשעות היום ואחרי זה הם בבית עם המשפחות, כאשר חסרה להם הרבה תשומת לב במיוחד כשזו אינה מגיעה מהחברה הקרובה לפחות.

תלמידים ובנות שירות שעובדות ומגיעות לבקר ולעזור במרכז, לא תמיד נמצאות, אבל בכל פעם שמגיעות הן תורמות הרבה לאווירה המקומית.

ישנם הרבה הורים שרצים ועושים למען צעירי המרכז ומקיימים פעילות מרובה עם הרבה עזרה ותוכן ובמיוחד לחבק את הילדים של מרכז מע"ש.

 

{YouTubeVideo id=o18NmCWi-so}

 

מע"ש

 

תזכורת לכתבה בעניין המרכז

הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים באים לתת תמיכה ועידוד לילדי מרכז מע"ש בעוספיה, רשא תלמידת י"ב רונסון: "בואו לעזור"

ועד ההורים הפתיע את הצוות החינוכי והילדים של מע"ש בדברים הטובים והמתוקים שהביאו למענם ובמיוחד לצוות שעושה רבות למען ילדיהם.

האימא אלהאם מנסור שיש לה ילד שנמצא במרכז מע"ש, אחת המארגנות של ההפתעה, סיפרה לנו על הרגשת השייכות והחיבה שההורים נדרשים לתת לאותם ילדים ובמיוחד החום והחיבוק.

אלהאם: "להורים שיש להם ילד בעל צרכים מיוחדים אל תתבישו, תצאו איתו ותכירו לו את החברה"

המפתיע בדבר התלמידה רשא אבו סעד ילדה להורים לבנונים שמגיעה לעזור לאימה עובדת המרכז, רשא סיפרה על ההרגשה הנהדרת שלה כשהיא מגיעה למרכז ועוזרת לילדים האלה וברצונה לראות עוד תלמידים באים ועוזרים.

אימה של רשא רביעה אבו סעד מאוד מרוצה שהבת שלה מגיעה עוזרת ועומדת מקרוב כדי להכיר גם את אותם ילדים שמאוד זקוקים לכל אחד בחברה.

מנהלת מרכז מע"ש עוספיה כרמילה ללאוי מתייחסת לחברה ולתלמידים והמעורבות של הגיל הרך במרכז והעידוד, שמגיעים פעם בשבוע לעזור ולהיות צמודים לאותם תלמידים.

היום במרכז מע"ש יש 25 תלמידים מעוספיה ודליה, המרכז מתוקצב ע"י שתי המועצות ובעיקר עוספיה למרות שיש במרכז 12 תלמידים מדליה.

 

השוטרים והצעירים

 

לכתבה בסרטון

 

{YouTubeVideo id=PwFwKAqqVls}

תגובות

2. תושב לפני 8 שנים
כל הכבוד
1. בחור לפני 8 שנים
כל הכבוד לאמל וארז

מומלצים