Starkey

אחד מכל עשרה ישראלים מתמודדים עם ירידה בשמיעה במהלך חייו, חלק גדול מאותם ישראלים אשר מתמודדים עם סיטואציה זו מרכיבים מכשירי שמיעה מסוגים שונים.

06.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
Starkey

את המכשירים הם רוכשים במסגרת מכון שמיעה לאחר שהם עוברים בדיקות שונות ומבצעים התאמות של המכשיר לצרכים שלהם.

אחת מהחברות המנוסות והמוכרות בתחום היא חברת Starkey האמריקאית, אשר מוצריה נמכרים במכוני שמיעה שונים ברחבי הארץ. חברת Starkey נוסדה בשנת 1967 וכיום היא חברה בינלאומית אשר פועלת בכל היבשות ומעסיקה למעלה מ-4,000 איש אשר מספקים מכשירי שמיעה מסוגים שונים, כולל מכשירים עם פיתוחים מתקדמים שלא נראו עוד כדוגמתם בעולם של מכשירי השמיעה.

בין היתר החברה אחראית על פיתוח טכנולוגיית פידבק מתקדמת וכן בכל מה שקשור למכשירי שמיעה אשר מוצבים בתוך האוזן פנימה. כאמור בישראל נמכרים מכשירי שמיעה של החברה במכונים שונים והם מספקים למי שרוכש אותם את מלוא האחריות וכן טיפול איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

כל זה מעלה את השאלה הנדרשת, כיצד רוכשים מכשירי שמיעה? מלבד חברת Starkey , ישנן כמובן עוד חברות רבות אשר מייצרות ומשווקות מכשירי שמיעה שונים ואיכותיים, וכל זה מעלה את השאלה כיצד בוחרים מכשיר שמיעה ומה בדיוק צריך לבחון לפני שבוחרים אחד כזה.

הדרך הנכונה לרכישת מכשיר שמיעה הכלל הבסיסי הוא לבחור מכשיר שמיעה שישרת אתכם, במובן זה שהוא ישפר את השמיעה שלכם במקרים מסוימים, אך כמו כן זה צריך להיות מכשיר שיהיה לכם נוח להרכיב אותו, כלומר מכשיר שתוכלו להשתמש בו בצורה נוחה במצבים שונים בחיים.
בחירת מכשיר שמיעה מבחינה תפעולית, מתבצעת באמצעות קלינאי תקשורת. הוא אשר יאבחן את מצב השמיעה שלכם על פי הבדיקות שערכתם ולאחר מכן הוא יציע לכם מכשיר שיכול להתאים, הן למצב השמיעה שלכם, לצרכים שלכם וכן למבנה האוזן. זה יכול להיות מכשיר שנמצא בתוך האוזן, מאחורי האוזן או בחלקה החיצוני.

חשוב מאוד להתייעץ עם קלינאי תקשורת שאתם סומכים עליו ולא לרכוש מכשיר שמיעה רק בגלל המלצה בעיתון או המלצה מחבר. לא כל מכשיר שמיעה יכול לעזור לכם ויש הבדל בין מכשיר שאדם אחד מרכיב לכזה שאדם אחר מרכיב.

בפגישה עם קלינאי תקשורת תוכלו לקבל מידע רב הן על מצבכם והן על המכשירים השונים שנמצאים בשוק. בפגישה הוא יכול להציג בפניכם מכשירים של Starkey וכן של חברות אחרות, ואתם תוכלו לבחור איזה מכשיר מתאים לכם, גם מבחינת איכות וגם מבחינת מחירם.

נקודה אחרונה לפני סיום, אם חלה ירידה באוזן אחת, אז ניתן לרכוש מכשיר שמיעה שמותאם לאוזן זו, אם מדובר בירידה בשמיעה בשתי האוזניים, אז יש לרכוש מכשירים שמותאמים לשתיהן וכן הם צריכים להיות מותאמים אחד עם השני.

רק כך יכולת השמיעה והאפשרות להבין את הסביבה תשתפר באופן ניכר.

 

Starkey

תגובות

מומלצים