הכירו את מתחם האירועים סולי סולה

הפקת האירוע כולה סובבת סביב קבלת החלטות, ההחלטות שתקבלו כעת, עתידות להשפיע על אופי וטיב האירוע שלכם. אחת הבחירות הראשונות שעושים עם שריקת הפתיחה להפקת האירוע, היא בחירת מתחם האירועים.

07.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הכירו את מתחם האירועים סולי סולה

כיום ישנו היצע רחב של גנים ואולמות אירועים, ומתוך כל השפע הזה מחפשים את המתחם המיוחד, שפועמת בו נשמה, אותנטיות וערך מוסף. באיזור השרון קם מתחם אירועים חדש, המציע לכם לחגוג את האירועים שלכם הפרטיים או העסקיים באווירה כפרית, שונה ומיוחדת. שטחים מוריקים, נוף עוצר נשימה ואתם בחלל אחד!

מתחם אירועים חדש באיזור השרון

מתחם האירועים סולי סולה, הינו מתחם חדש באיזור השרון הממוקם בביתן אהרון. בחיפושכם אחר מתחם לחגוג את האירוע שלכם, הפרטי או העסקי, הרי שתשמחו לדעת כי אתם עתידים לגלות מתחם מרהיב ומיוחד, המגלם משהו שונה מהנוף המוכר בכל הקשור למתחמי אירועים. סולי סולה הינו מונח בצרפתית, שמשמעותו "קצת מזה וקצת מזה", אך במתחם האירועים המדובר, הרי שאתם עתידים לחוות הרבה התרגשות, הרבה כייף והרבה חיוכים!

אירועים פרטיים

במתחם תוכלו לחגוג את מגוון האירועים הפרטיים, ולהנות מחוויה כפרית בעלת ניחוח משכר. הרחק מהקצב של העיר, רעש המכוניות והצופרים והמראות האורבניים, תוכלו לערוך את האירוע שלכם כמו שתמיד חלמתם. במתחם המדובר תוכלו לערוך אירועי חינה, חתונות, אירועי בר ובת המצווה, ימי הולדת ומסיבות הפתעה או כל אירוע אחר העולה על דעתכם, העתיד לשמח אתכם ואת האורחים שלכם.

אירועים עסקיים

בימים אלו אתם מתכננים את האירוע העסקי שלכם ומחפשים מתחם אירועים בשרון? מתחם האירועים סולי-סולה יהיה לכם בית לאירוע העסקי שלכם. באירועים עסקיים חשוב להרשים את הקולגות ואת האורחים המגיעים במיוחד לחלוק לכם כבוד.

באירועים עסקיים שכאלו, המקום בו אתם עורכים את האירוע, הוא הפנים של העסק שלכם. לכן, ישנה חשיבות אדירה במציאת מתחם ראוי, מרשים ומזמין. תשמחו לגלות שבסולי סולה, עורכים את מגוון האירועים העסקיים: כנסים ותערוכות, אירועי קידום מכירות, ערבי חברה, טקס חלוקת תעודות למצטיינים, ימי כייף וגיבוש לעובדים ואירועי השקה. הרחק מהעיר, קרוב אל הכפר את האירוע הבא שלכם תוכלו לחגוג קצת אחרת.

החזון שהפך למתחם אירועים מרהיב

את מתחם האירועים הקימו שלושת בעלות המקום יחד, מתוך תשוקה ואהבה גדולה. כיום, לאחר הקמת המתחם והגשמת החזון, הן הציבו מטרות המלוות אותן בכל אירוע ואירוע, בכל פעם מחדש. ראשית, הרצון התמידי ליצור אירועים מרגשים וייחודים, להעניק אושר ולהחדיר שמחת חיים בבעלי האירוע ובאורחים. כיום באירועים ישנו רצון לחוות ולהתרגש, ובסולי סולה, נדמה כי זה בדיוק מה שמצפה לכם. הטבע הינו מוטיב מוביל הנוכח בכל פינה, וביחד עם תחושת הכפריות נוצרת הרמוניה מושלמת ההופכת את האירוע שלכם לסיפור הצלחה עוד לפני שהוא התחיל.

המקום

תגובות

מומלצים