5 האטרקציות המומלצות ביותר בטוסקנה

איטליה סומנה לא אחת כיעד מועדף על הישראלים בצאתם לחופשה. ארץ המגף שופעת ביעדים ואטרקציות, ובניית מסלול במדינה הים תיכונית לעתים מצטיירת כמשימה לא פשוטה בכלל, בעקבות הרצון להספיק את כל שיש לה להציע.

08.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
5 האטרקציות המומלצות ביותר בטוסקנה

ההמלצה היא לבקר בכל פעם ביעד או מחוז בודדים, וכך לנסות למצות אותם עד תום. כעת, עם עונת הקיץ, טוסקנה נבחרת על ידי רבים כיעד המועדף באיטליה. אילו אטרקציות תוכלו לעשות בטוסקנה? רמז קטן: וילות בטוסקנה למשפחות הן רק חלק ממה שמצפה לכם.

1.ביקור בבירת המחוז פירנצה

עיר הבירה של טוסקנה היא פירנצה, וההמלצה היא להתחיל דווקא בה. תוכלו לבקר בין אתרים רבים, כשההמלצה הרווחת היא ביקור במוזיאון הדואומו של פירנצה. מדובר על מוזיאון המגלם בתוכו אלמנטים של הארכיטקטורה המקומית, כך שאת עתידים לחוות את איטליה האותנטית. במוזיאון עצמו יש לכם האפשרות לטפס עד עליית הגג וכך לתצפת על העיר כולה.

2.הקתדרלה של סיינה

אירופה גדושה בקתדרלות, וכך גם באיטליה. עם כניסתכם לקתדרלה, תוכלו לצפות בבמה הייחודית שעיצב ניקולה פיסאנו. הקתדרלה עצמה מלאה במייצגים מרהיבים לרבות פרסקות של דומניקו מתקופת הרנסאנס, יצירות של דונאטלו ועוד עבודות ייחודיות והיסטוריות של מיטב אמנים אחרים.

3.פיזה המגדל הנטוי המפורסם

הדבר הראשון שעולה לאנשים לראש בעת שהם חושבים "איטליה", הוא המגדל הנטוי בפיזה. העיר פיזה היא עיר נוספת השוכנת בטוסקנה, וגם בה תמצאו מה לעשות. המגדל הנטוי מושך תיירים רבים מכל קצוות העולם, הודות לצד המגדל שהחל לשקוע. מלבד המגדל הנטוי, אתם עתידים למצוא בעיר המון כנסיות בעלות מורשת היסטורית עשירה. כמו כן, בעיר ישנה האוניברסיטה של פיזה, הידועה בעיקר בתכניות הלימוד העשירות והמתקדמות שלה לסטודנטים המבקשים ללמוד לתואר השני.

4.אוכל ויין משובחים

לכל אורך טוסקנה ובכל העיירות והערים בה, תזכו לטעום מיינות משובחים ומנות איטלקיות מסורתיות. אם חשבתם שטעמתם פיצה בחייכם, חכו שתטעמו את זו של איטליה. ההמלצה היא לא לסעוד במסעדות התיירים, אלא דווקא לנסות לאתר את הדוכנים הפשוטים, בהם נמכר האוכל האותנטי ביותר בעל הזיקה הגדולה ביותר לטעם המקומי. אחרי שאכלתם ושבעתם, הרי שאתם עייפים ורוצים קצת לנוח. רגע לפני שאתם סוגרים על פתרונות לינה – האם שמעתם על וילות בטוסקנה למשפחות?

5.וילות בטוסקנה אטרקציה בפני עצמה

לעתים ניתן לחשוב על אטרקציות רק ככאלו אשר נמצאות מחוץ לפתרונות הלינה שלכם, אך תתפלאו לגלות כי בעת שתלונו בוילה, אתם כבר מעניקים לעצמכם חוויה של אטרקציה. כיום מוצעות להשכרה וילות בטוסקנה, בהן תוכלו להעביר את השהות שלכם במחוז. מדובר על חוויה יוצאת דופן, המעניקה לכם נקודת מבט של מקומיים ולא של תיירים. כך תוכלו לחוות את טוסקנה בצורה האותנטית ביותר, תוך שאתם מתארחים בוילה מפוארת ומפנקת.

האטרקציות המומלצות ביותר

תגובות

מומלצים