רפיק בין הסלע לאדמות הדרוזיות

ראש מועצת דאלית אל כרמל רפיק חלבי במעמד חגיגי מעביר לנו צרורות של כותרות ובעניין הסלע אומר: "מה לי להתנגד למה שאומרים" רפיק מבטיח את סלילת כביש ניר עציון והרחבת גבולות עתידיות. סרטון

11.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רפיק בין הסלע לאדמות הדרוזיות

רפיק לא מכיר היסטורית וארכיאולוגית את האזור של סלע נביא אליהו, אבל הוא זומן לפני חודש למקום בו נמצא הסלע באוזר מוחרקה, הסלע חוזר לתקופת אליהו הנביא עה"ש, רפיק אומר שהוא שותף מלא באירוע הנ"ל שיזם שיח סלאח נור אלדין חלבי.

רפיק רואה באירוע דבר חשוב שמסמל את אהבת הטבע ושזה מקום דתי לפי מה שאומרים "מה לי להתנגד למה שאומרים, אני מייחס חשיבות לאירוע ולמקום בזה שהשמירה על האדמה וההשרשה לאדמה".

רפיק: "הכוונה להרחיב את תמ"מ 6 אנחנו לפני שינויים ובאחרונה קמה ועדה ע"י משרד הפנים שבוחנת את הבקשות שלנו להרחבה גדולה, לדעתי שכל אדמה השייכת לתושב דאלית אל כרמל צריכה להיות בשיפוט דאלית אל כרמל".

"אני לא רוצה לדבר על המאבק בג'למה מנסורה, זו אחת הנקודות הכואבות בתולדות הכפר ועוד לקחו אדמות ונתנו להם אדומות בתוך דאלית אל כרמל זה פשע על פשע".

אנחנו הולכים לשפר ולפתוח את הכביש המוביל לניר עציון, לגבי המקום במוחרקה המוביל לסלע, נדבר עם גיא וכל מי שצריך שיסדרו את הגישה למקום".

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=TV-Rv91om58}

רפיק חלבי

תגובות

10. חלבי קוח לפני 8 שנים
חג שמח יא רפיק
9. חוקר לפני 8 שנים
איפה ההוכחות?? לא מספיק דיבורים באויר,,,
8. عنان לפני 8 שנים
من يبعد كل البعد
7. חסון לפני 8 שנים
חבל שלא הגעתם למטה לתשבי
6. דלאוי מרוצה לפני 8 שנים
צעד חשוב ביותר הסלע
5. כרמי לפני 8 שנים
בבלאט גדול
4. דלואני לפני 8 שנים
דליה
3. חאלד סאחלי לפני 8 שנים
הרצון המופרז יכשל
2. בחורה מדליה לפני 8 שנים
רפיק לא מדייק
1. عيون من الداخل تعالوا ننادي ا לפני 8 שנים
الحقيقه الحقيقه الحقيقه والقادم اعظم

מומלצים