המדריך לבחירת מנתח פלסטי לטיפולים אסתטיים

חולמים על "שיפוץ" האף? רוצים להגדיל, להקטין או לעצב את החזה? מרגישים חוסר ביטחון בשל מאפיינים פיזיולוגיים שהיום אפשר לשנות בקלות? חבל לחכות.

11.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המדריך לבחירת מנתח פלסטי לטיפולים אסתטיים

בשנים האחרונות, הפכו הניתוחים הפלסטיים לאפשרות שפתוחה בפני רבים. אחת מהבחירות שחשוב לקבל כאשר יש בידיכם כל המידע הנדרש הוא הבחירה במנתח הפלסטי עצמו. המנתח הפלסטי שתבחרו הוא זה שבידיו תפקידו את המלאכה העדינה, המדויקת והמקצועית של הליך כירורגי אסתטי שבכוחו לשנות לחלוטין את איך שאתם נראים ומרגישים בנוגע לעצמכם.

כיצד בוחרים מנתח פלסטי שהוא מקצועי ונכון לכם? על כל הפרטים - במאמר שלפניכם.

מקצועיותו של המנתח הפלסטי שתבחרו.

לפני שנאמר כל דבר אחר, חשוב להגיד שהבחירה במנתח פלסטי חייבת להיגזר ראשית מהמקצועיות, הניסיון, וההשכלה שבידיו.

וודאו שהרופא המנתח שאתם בוחרים הינו בעל הכשרה רפואית והתמחות בכירורגיה פלסטית. בקשו לראות תעודות והסמכות, ובררו אם הוא חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. נסו לברר אם יש לו תחום מומחיות, כלומר תחום ממוקד של ניתוחים פלסטיים אסתטיים שהוא נחשב מוצלח יותר בהם, אם בשל אחוז גבוה של תוצאות מוצלחות ואם בשל טכניקה ניתוחית חדשנים או מוצלחת במיוחד.

נסו לברר כמה ניתוחים בדומה לזה שלכם הוא כבר ביצע, ואם אפשר - לקבל מספרי טלפון של לקוחות שכבר עברו ניתוחים פלסטיים אצלו ולברר לא רק על המקצועיות שלו, אלא גם על זמינותו לשאלות לאחר הניתוח והליווי שתקבלו בתהליך ההחלמה. גם אם אתם עוברים את הניתוח הפלסטי במסגרת פרטית, וודאו שהרופא המנתח שבחרתם עובד גם כרופא במסגרת קופות החולים או עבד בהן בעבר.

הקליניקה וחדר הניתוח

חשוב לראות כי הקליניקה שבה עובד המנתח הפלסטי שאתם בוחרים היא מקצועית ונעימה. חשוב לראות כי משרדו של הרופא, חדר הניתוחים וחדר ההתאוששות מרווחים, מצויידים כהלכה ונעימים. חשוב לראות כי יש צוות מספק ומקצועי של סייעים ו/או סייעות הנמצאים לתמוך במטופל לפני ולאחר הניתוח בשלב ההתאוששות, ולעזור לרופא במהלך הניתוח. שאלו את הרופא היכן ייערך הניתוח שלכם, כמה ניתוחים נערכים בכל יום, כמה רופאים עובדים בקליניקה, מיהו הצוות הזמין עבורכם במהלך השהות בקליניקה לפני ואחרי הניתוח, ועוד.

המלצות ונטייה אישית

בסופו של דבר, הבחירה במנתח פלסטי ראוי, מבין המנתחים הרבים בארץ, תהיה על פי תחושת הבטן.לאחר שבדקתם את כל הנתונים, ונותרתם עם מספר מנתחים פלסטיים אופציונאליים, חשוב שתבחרו בזה שמצא חן בעיניכם. הרופא שהרגשתם שהוא מבין אתכם, זמין עבורכם, מספק מענה מקיף וברור לשאלות שלכם, סבלני לתהליך הבחירה ומקצועי בתשובותיו, המנתח שחשתם שהוא מובן לכם ונוכחותו נעימה לכם - הוא כנראה הרופא המנתח המתאים לכם ביותר. תחושת קירבה זו כנראה מבשרת על יכולת טובה גם של הרופא המנתח להבין היטב את הרצונות שלכם, ולאחר מכן להפוך את אותם הרצונות למציאות, באמצעות ניתוח פלסטי מוצלח.

מנתח פלסטי

תגובות

מומלצים