רפיק אישר צו ארנונה 2017על חשבון האופוזיציה

נבחרי ציבור שנשלחו לשמור על האינטרס של התושבים נעלמו מישיבה חשובה, רפיק:"זה מעשה ילדותי", הציבור יוציא עוד כמה מאות ש"ח לצו החדש, פליטת פה קריטית של הגזבר, רפיק מתייחס למס שיגבו מאתר חגית.

12.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רפיק אישר צו ארנונה 2017על חשבון האופוזיציה

לאישור צו הארנונה שהמועצה המקומית דאלית אל כרמל מביאה, אחרי שנפל בישיבה הקודמת, כמתחייב בחוק שראש המועצה יכול להביא תוך 10 ימים, רפיק צוחק כל הדרך על כולם כולל על הקואליציה שלו שטען בפניה שזו ישיבה לא מחייבת ואין צורך בהצבעה על הצו.

הגזבר שלו עדואן מסביר שכל שינוי שהוא חייב לבוא חצי שנה לפני אישור הצו ולהודיע לאותם עסקים אשר המועצה רוצה לייקר להם את הארנונה בנכסים.

אמיר עיסמי שביקש לבדוק אפשרות חלוקה לאזורים, לא פעל כנדרש ולא למד את החוק כמחייב, שהוא דורש חצי שנה לפני, ומצד שני עדואן אומר שהוא בדק את כל הפרוטוקולים של הצו לשנים 2014-2015 ולא נתקל בבקשה שכזו.

בסופו של יום עאמר חסיס ופרג עווד הגיעו למליאה ללא ניירות הצו, לטענתם הם למדו את החומר בעל פה, לעומת והבה והבה שהתייצב על המשמר למרות שהיה אחרי עקירת שן, כן שמעתם נכון לוהבה יש שיניים עוד.

במליאה נכחו 8 חברי מועצה כולם מהקואליציה, לעומת חברי האופוזיציה שהעדיפו להעדר ולא להשמיע את קולם לתושבים, התנהלות של נבחרי ציבור לא מובנת ולא מצביעה על יושר מצדם כלפי התושבים, גם אם היו מגיעים והצעתם נופלת.

בשביל לאשר את הצו ולא ברור אם לזה התכוון רפיק, עדואן הציע שכל מגרשי הרכב בדליה יוגדרו כחנות ראווה שמציגה למכירה רכב כמו הלבשה או דבר אחר שחייב תמחור לפי דונם מסחר, על זה כולם הרימו את ידם ואישרו את צו הארנונה לשנת 2017 אחד הצווים הפוגעים בכיסם של התושבים.

יש לציין שעדואן בדיווח שלו אמר שלגבי עליה בגביית הארנונה, נשאר הכל אותו הדבר, לא הייתה תוספת עלייה משמעותית.

ראש המועצה עדכן את חברי המועצה במספר סעיפים חשובים לגבי תוכנית סיפוח קרקעות מתוך הועדה המרחבית, עניין מד"א בדליה, שיטור קהילתי וגביה מאזורי תעשיה במפרץ, מבוא כרמל וחגית.

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=rNter1-MMwE}

מליאת דליה

תגובות

9. זידאני לפני 8 שנים
חוכמולוג וגם שקרן
8. אמא לילדים לפני 8 שנים
אני אומרת די
7. عيون من الداخل تعالوا ننادي ا לפני 8 שנים
الحقيقه الحقيقه الحقيقه والقادم اعظم
6. חלבי קוח לפני 8 שנים
המועצה בלי מצפון
5. חלבי לפני 8 שנים
חחחח קתטרים ???
4. דליה לפני 8 שנים
מצבנו הכספי גרוע
3. מואטן לפני 8 שנים
רפיק חלבי הביא את המזל
2. نعم يا سيادة الرئيس לפני 8 שנים
חבורת ליצנים
1. محلل سياسي לפני 8 שנים
هذه مجلس الحلبي والمرتزقه

מומלצים