ח"כ קסניה סבטלובה פנתה במכתב חריף לשר החינוך ולשר הביטחון

ח"כ סבטלובה כתבה במכתבה: "לוינשטיין מקבל את משכורתו ממשרד החינוך, ולמכינה בראשה הוא עומד מוקצים תקציבים ממשרד הביטחון.

15.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ קסניה סבטלובה פנתה במכתב חריף לשר החינוך ולשר הביטחון

ח"כ קסניה סבטלובה:"לא יתכן שתחת עיניכם הפקוחות יערוך כנסים "להתמודדות עם רפורמים וקונסרבטיבים", וחמור מכך, יסית נגד להט"בים ויקרא להם סוטים ובכך יכשיר פגיעה בהם. מדבריו משתמע כי מטיף לפגיעה בחפים מפשע בכך שאומר כי "לוחם לא יכול להילחם אם הוא לא בטוח שהוא מאה אחוז צודק והשני רשע גמור" ובכך מבקש למחוק את הקוד האתי של צה"ל".

עוד כתבה סבטלובה: "צה"ל הוא צבא העם. מבית מדרשו של לוינשטיין במכינה הקדם צבאית בעלי, יוצאים חיילים וקצינים רבים. זו לא עוד פליטת פה של מבקר קולנוע: זו מתקפה של אדם משפיע על הרב תרבותיות הישראלית אותה הצלחנו לבנות גם בצבא וקריאת תיגר על מוסר הלחימה של חיילי צה"ל. קיים חשש סביר שאם לא יגונה הרב בפומבי על דבריו, יהיו שייקחו את דבריו האסורים כדברי אלוהים חיים".

ח"כ קסניה סבטלובה:"דבריו של לווינשטיין מתווספים לדבריו של הרב קרים ששמענו לאחרונה. איה כל אותם נבחרי ציבור שמיהרו אל המקלדות והמיקרופונים לתקוף ולגנות את גידי אורשר? הם ממלאים את פיהם מיים ומתעלמים מדברים של אנשים משפיעים בהרבה כמו הרב קרים והרב לווינשטיין. להתבטאויות חשוכות ומסוכנות כגון אלו אין מקום בציבוריות הישראלית: ודאי שלא במוסדות חינוך ולא בצה"ל שהוא צבא העם".

תגובות

מומלצים