הנוער הדרוזי הציוני והנוער היהודי הצרפתי נפגשים

מחנה קיץ ביער לביא הביא למפגש יחודי בן בני נוער עולים לדרוזים, מחברים את כולם לאהבת ארץ ישראל והכרתה, המחנה בחסות קק"ל, משרד הביטחון והתנועה הדרוזית הציונית. לפרטים

21.07.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הנוער הדרוזי הציוני והנוער היהודי הצרפתי נפגשים

מחנה של 4 ימים, בו בני נוער מהכפרים הדרוזים בגליל יוצאים לפעילות שכולה חינוך והדרכות, ללמוד להתמודד ולחיות בטבע וללמוד איך להיות חלק במערך כיבוי האש כאשר יש צורך.

הקבוצה הנ"ל נרשמה למחנה דרך בתי הספר של מע'אר, סאג'ור, כסרא סמיע, גת, יאנוח וראמה.

בחודש הבא יוצאים למחנה שכותרתו "מחברים את כולם" מנהיגים צעירים בירושלים, מחולק לדרוזים ויהודים, כולל צעירים דרוזים מרמת הגולן.

המחנה ביער לביא הינו מחנה קיץ שמדריך את הילדים להתחבר יחד ובעיקר לעבוד בשיתוף פעולה אחד עם השני והמיוחד במחנה הזה לצאת לפסגות רמת הגולן לפעילות אתגרית, בנוסף לקיאקים בירדן, החוויה הזו עבור אותה קבוצה גדולה תחרט לעד ומהמחנה בני הנוער יצאו עם הרבה חומר שיעזור להם לעתיד.

מחנה הנוער

החלק הגדול של הפעילות ולזה יש קרדיט לרים דגש, רכזת של הקק"ל שהשיגה את הסבסוד של הפעילות במחנה קיץ, יש לציין שלכל משתתף העלות הייתה מזערית בלבד בסך 250 ₪.

למחנה הגיעו מספר גדול של אחראים מכל מני מגזרים ובין המבקרים המפקח של משרד החינוך גמאל עבאס ועוד, המדריכים של המחנה יחד עם מדריכי קק"ל עזמי עזמי וענאן גאנם שהו במחנה והעבירו לבני הנוער הדרכות חינוכיות על משמעות היער, היסטוריה, איכות סביבה ושמירה על החיות בסביבה.

יו"ר התנועה הדרוזית הציונית יוסף נסר אלדין שהגיע לביקור, העביר הרצאה על העדה הדרוזית בישראל ובעולם בפני הנוער הצרפתי שהיה חלק מהפעילות הזו.

הנוער היהודי הצרפתי היה שמח לגלות שיש בישראל עדה כמו העדה הדרוזית, שנתנה ונותנת את כולה לשמירה על הביטחון האישי של כל אזרח ואזרח.

את התמיכה והמימון של כל המעורבים, קק"ל משרד הביטחון והתנועה הדרוזית הציונית, הביאו למחנה חינוכי יקר ערך בסופו של יום, להצלחת מחנה הקיץ.

עכשיו כאשר כולם מרוצים, מתחילים להביט למחנה הבא בעוד חודש בירושלים, שישתתפו בו צעירים מהכרמל, הגליל והגולן.

תמונות מהפעילות של המחנה

{YouTubeVideo id=nFzz_G9bpeE}

תגובות

3. דרזי עוספיה לפני 8 שנים
יוסף גדול
2. תושב לפני 8 שנים
פרויקט חשוב מאוד
1. בחור לפני 8 שנים
ל הכבוד לכם

מומלצים