נשים דרוזיות שוחררו מידי דאע"ש

פעולה משותפת רחבת היקף הביאה לשחרורן של אם קינאן ועוד נשים דרוזיות ממשפחת אלחמאייל מסווידה שהיו חטופות בידי דאע"ש, למטרת מיקוח, סמיר אלחלבי מביא לכם את השתלשלות הדברים

28.07.2016 מאת: סמיר אלחלבי
נשים דרוזיות שוחררו מידי דאע"ש

היום בשעה טובה שוחררו הנשים הדרוזיות מידי דאע"ש באזור סווידה

בעל כנופיה בשם קניהר מהבדואים מאזור סווידה שהיה בקשר בצורה עקיפית עם סאלם אלבורי שגם הוא בדואי שמואשם בחטיפת הרבה צעירים דרוזים ומכירתם לארגון דאע"ש תמורת כסף ותחמושת.

הסיפור התחיל כאשר נרג'ס (אלליבייה) שהיתה סגן אלוף בצבא של אלקדאפי בלוב והגיעה להר הדרוזים וביקשה את חסותם של הדרוזים להתגורר ביניהם.

קניהר אלקניהר הבדואי ניסה ליצור סכסוך בין כנופיית סאלם אלבורי שמשתייך למדינה האסלאמית לבין הדרוזים בסוריה, ע"י כך שהפיץ שנרגס מוחזקת כבת ערובה בידי הדרוזים, מה שאנחנו לומדים מהעניין שנרגס אלליבייה היא קרובת אחד האמירים של דאע"ש באזור והם ביקשו לשחרר אותה ולהחזיר אותה באופן אישי.

יש לציין שאותה נרגס מתגוררת מרצונה עם דרוזי באזור הנ"ל, הם במשא ומתן אמרו אם היא תגיד שהיא נשואה לאותו דרוזי אין להם בעיה שהיא תישאר והם ישחררו את הנשים הדרוזיות.

כפי שידוע אצל הדרוזים מי שמגיע ומבקש את חסותם בשום פנים ואופן לא יעבירו אותו לשום גורם, ההיסטוריה חוזרת על עצמה כמו הסיפור של אדהם חנגר וסולטאן באשא אלאטרש.

כשהגיע האמיר של דאעש עם אלבורי לנקודה שבה צריכים היו לקבל את נרגס, העסקה לא יצאה לפועל מצד קניהר וכנופייתו ואז נפלה החלטה של המדינה האסלמית, יחד עם סאלם אלבורי לחטוף נשים דרוזיות וזה מה שקרה.

נחטפו ארבעה נשים, גבר וילד, אחת הנשים היא דתיה

הנשים

אחד היסודות של הדרוזים זה לשמור על הכבוד והם מוכנים לעשות כל דבר ואפילו לעשות מלחמות ע"מ לשמור על הנשים וכבודן ולהחזיר את הנשים בשלום לביתם.

הדרוזים לא ייתנו שהנשים שלהם יהיו שפחות בידי המדינה האסלאמית, הסיפור של היזידים לא יחזור על עצמו אצל הדרוזים.

יש לציין שהסוגיה הגיעה לידי פתרון, באמצעות הרבה גורמים שעמלו מכל מני עמדות מחוץ לגבולות סוריה ואשר יש להם השפעה על המדיניות באזור, כדי שהמצב לא יגלוש ויצא מכלל שליטה, כולל ההנהגה הדרוזית בסוריה שעמלו בשטח, כדי לרסן את הכנופיה של סאלם אלבורי וגם זרועות דאע"ש שנמצאים בצפון מזרח סווידה.

מכאן אנחנו מזהירים את המדינה האסלאמית שלא להתקרב ולהתעסק עם הדרוזים, כל רגע שיינסו לפגוע במרקם העדין של החברה הדרוזית בסוריה ומחוצה לה, ייתקלו בהתנגדות רצינית.

 

{YouTubeVideo id=SDzJHJSzJjI}

תגובות

7. זאהר לפני 8 שנים
רגשי ועדין
6. דרוזית מהכרמל לפני 8 שנים
מוכנה להיות קורבן בשבלם
5. سمير ابو ةفارس לפני 8 שנים
كل الحترام والتقديرلمن يعمل خير
4. דליה לפני 8 שנים
מצב קשה מסענים
3. אישה דרוזית לפני 8 שנים
מרגש עד דמעות
2. יודע דברים לפני 8 שנים
חיים קשים מאד עוברים על הדרוזים בסוריה,,
1. اسامه לפני 8 שנים
حفظ الإخوان

מומלצים