עלי פרחאת נתמנה למנהל יחידת הנוער בעיר הכרמל

עלי פרחאת,מנהל יחידת הנוער בעיר: "החזון של יחידת הנוער זה שיתוף כלל הנוער בכל הפעילויות ומטרת העל של יחידה זו היא העלאת מספר המתנדבים בקרב הנוער וצמצום שעות הפנאי שלו".

02.07.2007 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עלי פרחאת נתמנה למנהל יחידת הנוער בעיר הכרמל

"שלושה דברים מרכזיים שהיחידה תקים:  הקמת מטה אסטרטיגי אשר מטרתו החלטה וקביעת התוכנית הראויה וההולמת לבני הנוער, במטה זה ישתתפו אנשי מקצוע ,בעלי תפקידים ונציגות תלמידים.
שבוע עיר נוער, בשבוע זה ישלטו בני נוער בכל המוסדות אשר בעיר, המטרה משבוע זה לחשוף את הכשרונות של בני הנוער.
פתיחת מרכזי נוער מתוקצבים על ידי מנהל חברה ונוער, במרכזים אלה יהיה קולנוע ביתי, הנוער לא רק יצפה בסרטים, אלא גם יפתח דיונים אודות הסרט.  במרכזים אלה יהיה מגוון משחקים ומעבר למשחקים יתקיים טורניר שחמט ושש-בש".
"חשוב לציין שיחידת הנוער הגיעה לשטח לא מוכן וזה יצריך הרבה השקעה לבנות אותה עם הרכב מנצח ואמין לנוער, אנשי העסקים יעזרו לנו במימון לוח שנה אשר חושף פעילות וכשרונות נוער . נוסף לכך נבקש הנחה 10אחוז עד 20 אחוז מבתי עסק רלוונטים לנוער".

"בנושא השכלה גבוהה ותעסוקה יהיה יריד תעסוקה והכנה לאקדמיה על ידי ארגון "רואיה رؤية", אני מאמין שהנוער קופח ויש לעשות את המאמץ המירבי בכדי לסגור את הפערים ולזכות באמון בכדי להתקדם הלאה".
עלי: "אני זקוק לכל תמיכה ושיתוף פעולה מכל ההנהגה בעיר הכרמל ואני מבטיח שיחידה זו תהיה אפוליטית, כי רק בדרך זו ניתן להפיק תועלת ולהתקדם ולהצליח ולכן הידיים פתוחות לביקורת והצעות לשיתוף פעולה".

"יש לציין שיש גופים רבים אשר יסייעו ליחידה זו כגון: רוטראקט,צמרת ,רואיה رؤية,ארגון הסטודנטים,נוער עובד ולומד,يهمني,הלן(הורים למען נוער),הנוער הדרוזי ,רוטארי עוספיה והצופים".

תגובות

8. ענבי לפני 17 שנים
כל הכבוד עלי תמשיך באומץ אתה עוד תלך רחוק:P
7. אומר האמת לפני 17 שנים
תחזיר הנוער לאן שהיה
6. עלי (בחור) לפני 17 שנים
אלף מברוק עלייי!!!
5. תאמר לפני 17 שנים
מזל טוב אחי עלי!!! ירבו אנשים כמוך בכרמל
4. מוכשר לפני 17 שנים
האדם הנכון במקום הנכון
3. מכיר באופן אישי לפני 17 שנים
עלה והצלח
2. הורה מדליה לפני 17 שנים
עלי בהצלחה אבל
1. לולי לפני 17 שנים
עלי שיהיה לך בהצלחה באמת כל הכבוד !

מומלצים