עדיף להציב יס"מ בכל ישיבת מליאה בדליה

ישיבת מליאת מועצת דליה הייתה אמורה להיות עוד ישיבה, ברגע שהוחלט למנות את מועין חלבי לועדת ביקורת, מרזוק הטיח במועין דברים קשים ומועין החזיר באותו מטבע. סרטון

04.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עדיף להציב יס"מ בכל ישיבת מליאה בדליה

מליאת מועצת דלית אל כרמל הפכה לזירה בה אחד מקלל את השני ובתוך האולם משתמשים במילים של שפת רחוב, לא מכובד ולא ראוי לנציגי ציבור, להטיח אחד בשני את אותם מילים אשר נאמרו ע"י מרזוק קדור ומועין חלבי.

חברים, האמהות ובני המשפחה לא קשורים ואינם חלק במחלוקת ביניכם, יש ויכוח אין בעיה, ניתן לפתור אותו בדיבור מכובד, לא בקללות לאימהות ולא לאחיות ולא לנשים.

מה שקרה במליאת מועצת דאלית אל כרמל, זו הייתה ישיבה מן המניין, שהייתה צריכה לדון בלוח זמנים ובנושאים אשר נקבעו מראש ובין היתר להעביר את מועין חלבי לועדת הביקורת שמכהן בה מרזוק קדור.

מרזוק אמר דברים קשים למועין, שמיד החזיר למרזוק בשפה מאוד קשה, מרזוק גם, וכך התנהלו העניינים מול כל חברי המועצה וראש המועצה, שלא הצליח לשלוט בדברים שקורים במליאה שלו ולא הצליח להשליט סדר.

המחלוקת של מרזוק ומועין היא דרישה של מרזוק שמועין יפנה את מקומו לבא אחריו, הדרישה הזו מתקבלת הפוך בקרב מחנה מועין שבעצם מי שצריך לפנות את מקומו  זה מרזוק כי הוא טרמפיסט שרכב על גב התנועה וזכה במנדט ולא ההפך ולשם כך הוא חייב להתפטר לבא אחריו ולא מועין.

חבר מועצה מהקואליציה אומר לנו:"אני מתבייש בהתנהגות של מרזוק ומועין, אבל יותר מתבייש בראש המועצה שלא יודע לכבד מקום ולעצור את התופעה, שלא תחזור על עצמה, כרמי מקלדה התחיל בזה, עכשיו זה מרזוק ומועין, מחר לא יודע מי הבא בתור, כך לא מנהלים דברים, אני אישית שוקל לעזוב את הקואליציה בגלל הדברים האלה, אני הצעתי להציב שוטרי יס"מ בכל ישיבת מליאה".

תזכורת לרומן שלא החזיק זמן רב בין מועין חלבי למרזוק קדור, שימו לב לדברים של מועין על מרזוק ומרזוק על מועין.

 

{YouTubeVideo id=MT33FLyIhnw}

 

ניתן לעיין בכל הכתבה שפורסמה בתאריך 7-8-2013 רשימת אחמד עלי עם מרזוק קדור ומועין חלבי הקליקו

תגובות

6. פואד חלבי לפני 8 שנים
מצדיע למרזוק קדור
5. שפוי לפני 8 שנים
מועצה תשקיף של החברה
4. הגזמתם עם מרזוק לפני 8 שנים
דאליה
3. חבר מועצה מהקואולציה לפני 8 שנים
חבל מאוד שמסלפים את העובדות
2. ויסאם לפני 8 שנים
הסכמים מכבדים נקודה
1. דלאוי לפני 8 שנים
זיוף ורמאות

מומלצים