סקירה סלולרית: פאבלט הדגל של אפל אייפון 6s פלוס מפרט טכני וחידושים

עולם הטלפונים החכמים משתדרג ומשתפר משנייה לשנייה ובהחלט אפשר לומר שהשמיים הם הגבול. האייפון הגיע אלינו לפני לא הרבה שנים ומאז כבש את כל העולם

08.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סקירה סלולרית: פאבלט הדגל של אפל אייפון 6s פלוס מפרט טכני וחידושים

המכשיר הקטן והחכם שפעם היה משמש אותנו להתקשר ולקבל שיחות היום כבר מזמן נמצא לנו לעזר להרבה מאוד פעולות אחרות.

אפל ידועה כחברה עצומה וחדשנית, כל מוצר שהיא מוציאה לאוויר העולם הוא מכשיר רב עוצמה שיש לו השפעה רבה על כול העולם. אייפון 6s פלוס הוא המילה האחרונה של אפל בכל הקשור לטלפונים הניידים ועם מעבד חכם, עוצמה בלתי רגילה ומהירות שלא נגמרת בהחלט אפשר להכתיר אותו לטלפון הטוב בעולם. אייפון 6 של סלקום מיועד עבור אלו שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, מדובר במכשיר שאין שני לו, מכשיר חכם ועוצמתי שיכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים.

אייפון 6s של סלקום – מהירות לאורך כל הדרך

אייפון 6s טומן בתוכו חידושים טכנולוגיים רבים ובשילוב המראה המבריק והנוצץ שלו אפשר בהחלט להגיד שמדובר במכשיר מושלם. הייחוד של האייפון הזה על פני האייפונים האחרים הוא המהירות, מדובר בטלפון מהיר מאוד, טלפון שמספק לצרכן מהירות מקסימאלית וקשה לדמיין את המצב שהטלפון הבא יהיה אפילו מהיר עוד יותר.

אייפון 6s של סלקום הגיע לישראל והוא נחטף כמו לחמניות חמות. מדובר במכשיר מרשים ביותר, מכשיר שיחסית לעוצמה שלו גם מוצע לצרכן הישראלי במחיר משתלם ואטרקטיבי. סלקום ידועה כחברת תקשורת גדולה וחזקה ורכישת האייפון המתקדם דרך חברת התקשורת הגדולה בישראל מבטיח לכם חוויית שימוש יוצאת דופן.

אייפון 6s – מצלמה איכותית וחדה

בעידן הטכנולוגי של היום יש לטלפון הנייד החכם הרבה מאוד שימושים. אם בעבר תפקידו של הטלפון הנייד היה להתקשר ומקסימום לשלוח הודעה קולית אחרי שהיום עם מגוון האפליקציות אפשר לעשות עם המכשיר הקטן כמעט הכול. אחת הפעולות השכיחות ביותר היא כמובן הצילום, אנו מצלמים את עצמו כמעט כל הזמן ואם פעם היינו נדרשים לרכישת מצלמה איכותית כדי לסדר לעצמנו תמונות חדות וברורות הרי שהיום עם השימוש באייפון החדש בהחלט אפשר לעשות זאת דרך הטלפון הנייד.

לגלוש באינטרנט מכל המקום

אייפון 6s הוא הטלפון הטוב ביותר שיש כיום בשוק ובעזרתו ניתן לגלוש מכל מקום ללא הפרעות. סלקום מציעה ללקוחותיה חבילת גלישה משתלמת, חבילת גלישה שמחברת אתכם לאתרים שאתרים אוהבים ולאפליקציות שאתם בוחרים בכל רגע. חבילת האינטרנט של סלקום בשילוב האייפון החדש יסדרו לכם חוויה מיוחדת, תוכלו לגלוש, לדבר, לסמס, לשלוח הודעות, לכוון שעון מעורר, לעשות חישובים ולמעשה כמעט ואין פעולות שלא ניתן לעשות עם הטלפונים החכמים של ימינו. כמובן שכל האפליקציות ניתנות להורדה והמכשיר תומך גם באפליקציות החדשות ביותר.

אייפון 6s פלוס

תגובות

מומלצים