הוגשה בקשה הפסקת פעילות מכבי דליה בכדורגל

עו"ד יוסי שוקרון בשם העותרים אייל עמר, עבד סייף ודרור קפח, זכה ב3 פסקי בוררות נגד מכבי דליה, סאלח נסר אלדין "נעשתה קנוניה נגד מכבי אנחנו פונים למחוזי נגד ההחלטה".

08.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הוגשה בקשה הפסקת פעילות מכבי דליה בכדורגל

משרדו של עו"ד יוסי שוקרון עוסק מזה כ 13 שנה בתחום המשפט האזרחי, חלק נכבד מפעילות המשרד הוא ייצוג ספורטאים במסגרת הליכי בוררות, ובמסגרת תביעות ביטוח.

עו"ד יוסי שוקרון: "אכן עומדים תלויים כנגד מכבי דליה 3 פסקי בוררות שנפסקו נגדה לאחרונה, הבולט שביניהם הוא פסק דין בתביעה אותה הגיש אייל עמר כנגד הקבוצה, הדיון התנהל בפני כב' הבורר שמעון אייל, נשמעו ונחקרו עדים ביניהם חברי הנהלת הקבוצה, הוגשו סיכומים, ובסופו של יום חייב כב' הבורר את הקבוצה בסכומי כסף גבוהים, תוך שהוא מציין כי התנהגות הקבוצה לא הייתה ראויה לשבח ובנוסף אף מעביר ביקורת על התנהלות אחד מחברי הנהלה".

עו"ד שוקרון: "בנוסף ניתנו שני פסקי בוררות נוספים כנגד הקבוצה בעניינם של עבד סייף שחקן הקבוצה ומאמן הכושר דרור קפח כאשר גם בתיק זה נחקרו עדים ביניהם חברי הנהלת הקבוצה ובסך הכול חויבה הקבוצה בתיקים אותם אני ניהלתי בתשלומי נטו של כ150,000 ₪".

"בנוסף כאמור לחובתה לשלם את תשלומי החובה לרבות מיסים והוצאות נוספות, בנוסף כאמור מתנהל הליך הוצל"פ כנגד הקבוצה של שחקן נוסף על המחאות שלא כובדו ובו הוטלו עיקולים על זכויות הקבוצה".

עו"ד יוסי שוקרון:"פסקי הדין הועברו למחלקה המשפטית בהתאחדות לכדורגל ובצמוד אליהם בקשה להפסקת פעילות הקבוצה בקשה שכאמור התקבלה בהתאחדות וזאת עד אשר יכבדו את פסקי הבוררות, תקוותי כי הקבוצה תכבד את פסקי הבורר ובכך תימנע הפסקת הפעילות שיכולה כאמור אף להוביל לפירוק הקבוצה".

סאלח נסר אלדין עו"ד יוסי שוקרון

סאלח נסר אלדין מנהל קבוצת מכבי דליה יקנעם בתגובה אומר לנו:"קבוצת מכבי דליה נפלה בקנוניה שאורגנה ע"י אייל עמר באמצעות עו"ד יוסי שוקרון, שצירף אליו לתביעה מאמן הכושר דרור קפח, שמעולם לא נחתם שום חוזה בינו לביו מכבי ובנוסף צירפו לתביעה את עבד סייף".

סאלח: "בהחלטת בוררות אחת שהתקיימה בפני הבורר שלטענתנו יש לו קשר אישי עם עו"ד יוסי שוקרון, במקרה הזה לא נמסר לנו שום חומר בעניין הבוררות וההחלטה התקבלה במעמד צד אחד, הקבוצה הגישה בקשה לבטל את החלטת הבורר שהתקבלה בעניין מכבי ובנושא התקבלה החלטה לבטל את הבוררות ולהפקיד סכום של 40 אלף ₪ עד להחלטה סופית, הכסף הופקד בהתאחדות לכדורגל".

סאלח: "בעניין אייל עמר ודרור קפח, הבוררות התקיימה אצל אותו בורר, הם הביאו עדי שקר, למרות שמכבי הגישה חומרים מישיבת בוררות אחרת, שהגיש עמר נגד מועדון אולגה, הבורר העדיף לקבל את טענת התובעים באופן חלקי, אייל הגיש תביעה על 160 אלף ₪, הבורר פסק 70 אלף ₪".

סאלח: "חשוב לציין שמכבי הכינה בקשה לבית המשפט המחוזי לבטל ולעכב הליכים בתיקים של הבוררות ובקשה הופנתה להתאחדות לכדורגל, להארכת המועד לרישום הקבוצה לעונת הפעילות הבאה, הבקשה התקבלה והוארך עד ה 16/8/16 שעה 17.00, מכבי דליה נערכת לכל מצב ואם לא יבטלו הבוררות הקבוצה תפקיד את סכום הערבות בגין פסק הבוררות".

עו"ד יוסי שוקרון:"קראתי את תגובתו של מר סאלח ומפאת כבודו והעובדה שהוא מבוגר ממני אמעיט במילים הרי בסופו של יום יש מוסדות שבודקים את הדברים ומקבלים את ההחלטות, אכן הנייר סופג הכל ואני מניח שהיחידי שמאמין למה שהוא טוען זה סאלח בעצמו, סאלח מחזיק את פסקי הבורר ואת הפרוטוקולים לרבות חקירתו שלו  אני מניח שלסאלח אין התנגדות להציג את פסקי הבוררות בפניכם לרבות את חומר הראיות בתיק שעל בסיסו נקבעו פסקי הדין שהיו צודקים ונכונים".

עו"ד שוקרון: "בעניין עבד סייף תבקשו ממנו אישור שאכן הוא הפקיד כספים ו/או שאחד מפסקי הבוררות בוטל ו/או שקיבל הארכה מההתאחדות, הייתי מציע לסאלח לבדוק טוב טוב את טענותיו ודי לחכימא ברמיזה, זאת ועוד, למיטב ידעתי נכון לעכשיו אף פסק בוררות לא בוטל מן הראוי שסאלח ייצמד לעובדות ולאמת ויתעסק איך הוא מכין את הקבוצה שלו לשנה הבאה ומקיים את ההתחייבויות, ופחות בהכפשות לא מבוססות כלל ידוע הוא כי לשקר אין רגליים ומה שהיה טוב להתנהלות אתמול לא טוב היום בכל מקרה יש פתגם ידוע שאפשר לרוץ אך אי אפשר לברוח".

"אין לי דבר וחצי דבר נגד מכבי דליה אבל עדיין התחייבויות צריך לקיים גם בעבר וגם בעתיד ולא להפוך כל הליך של אדם שעומד על זכותו לקבל את שכרו, לקנוניה".

תגובות

22. דלאוי לפני 8 שנים
לבנות אחרת את הקבוצה
21. מכיר לפני 8 שנים
בבית שאן יש גם בעיות הכל יסתדר
20. חלבי לפני 8 שנים
דליה
19. מכביסט לפני 8 שנים
בהצלחה למכבי
18. ספורטאי לפני 8 שנים
العقاب
17. עספאוי לפני 8 שנים
מכבי קבוצה של כולם
16. אוהד מכבי לפני 8 שנים
סלאח אתה בן אדם חכם
15. קדימה מכבי דליה לפני 8 שנים
כולנו איתכם
14. אוהב מכבי לפני 8 שנים
מחשבה לאחור
13. דילאוי לפני 8 שנים
למכבי משחקן וותיק
12. מישהו לפני 8 שנים
לדעתי הקנאה אוכלת את כולם
11. שחקן ששיחק בקבוצה לפני 8 שנים
לא היה ולא יהיה מאמן כמו אייל עמר בדליה
10. מצחיק לפני 8 שנים
למס3 חשבתי שאחוזי הבגרות בכפר עלו ואתה אומר יששש
9. חבר הנהלה לשעבר לפני 8 שנים
סלאח המנהל הכי כושל בתולדות מכבי דליה
8. חבר של אייל עמר עבד סיף טל בוי לפני 8 שנים
הפסקת פעילות מיידית
7. אוהב את מכבי לפני 8 שנים
היום התקים משחק ביקנעם
6. מכבי דליה לפני 8 שנים
רושדי חייב לקחת את המושכות לידיים
5. מכיר לפני 8 שנים
אייל עמר אדם...אותו קבוצות זורקות אות
4. מכיר את סלאח לפני 8 שנים
חבל שסלאח מכניס את מכבי דליה להוצאות מיותרות
3. הפועל לפני 8 שנים
הפועל מועין דאלית אל כרמל בלב
2. ספורטאי לפני 8 שנים
למה הסחיטה הזו
1. דילאוי לפני 8 שנים
אחת הטעויות

מומלצים