"צריך קשרים במועצת עוספיה כדי שיפנו את האשפה הביתית"

אשפה רטובה שנערמת בשכונת רובען עבוד, תושבים שפונים למועצת עוספיה נתקלים בגסות מצד העונים, הפנינו את התלונה לראש המועצה וגיה כיוף, עכשיו כנראה שזה יעזור.

09.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"צריך קשרים במועצת עוספיה כדי שיפנו את האשפה הביתית"

מדובר בשכונה שמתגוררים בה צעירים שמשלמים את המס למועצה כנדרש ואפילו יותר, מה כבר מבקשים? מתקנים למשחקים או גנים ציבוריים? בסך הכל מבקשים שיפנו להם את האשפה כמתחייב בחוק.

מועצת עוספיה חתומה עם הקבלן, שאסור לא לפנות אשפה ביתית, לפחות פעם בשבוע, מאוגד בחוזה ובהסכמי איגוד ערים והמשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות.

תושבת שכונת רובען עבוד בעוספיה, מזה מספר חודשים כל 3 ו 4 שבועות צריכה לשבת ולהתחיל לפנות טלפונית למועצה, ע"מ שיפנו מביתה את האשפה, לפעמים זה עוזר ולפעמים לא.

הפעם זה עבר כל גבו,ל בהתקשרות האחרונה למועצה בקו השני הייתה בחורה שהזדהתה בשם אוסנת שהבטיחה להעביר את תלונתה לממונה שזה פריד עלו.

לאחר מספר ימים שוב התושבת פנתה למועצה טלפונית וסיפרה לאוסנה שכלום לא קרה ואז היא קיבלה תשובה שזה לא עניינה ושהיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה וניתקה את הטלפון.

שכן אחר שיש לו קשרים וגם לו יש את אותה בעיה, אבל מישהו במועצה דואג לפנות לו את האשפה אחת לשבועיים וזה מיוחד רק לו.

בעת פניית התושבת למערכת פורטל הכרמל הפנינו את בקשתה לראש המועצה וגיה כיוף שהבטיח לטפל אישית ולבדוק מה קרה.

יש לציין שהאשפה גורמת למחלות ולריחות קשים מה שמסכן את השכונה ובנוסף האשפה מביאה את חזירי הבר לשכונה שבכל לילה מפזרים את האשפה לכל עבר.

התושבת:"כך לא ניתן לקיים חיים נורמאליים ואסור לאותם עובדים שאמורים לתת שירות לאזרחים להתנהג בצורה בה ענו לי, אני משלמת מיסים כמתבקש ומחובתם לפחות תמורת התשלום שהם מקבלים שיעשו את עבודתם".

דקות אחרי פרסום הכתבה מועצת עוספיה שלחה את הממונים לטפל בבעיה.

נמשיך לעקוב מקרוב אחרי תלונות הציבור.

אשפה ביתית

תגובות

7. עיספאוי לפני 8 שנים
כל הכבוד וגיה
6. ههههههه לפני 8 שנים
بلاش حكي فاضي
5. كنبايات לפני 8 שנים
وكنبايات
4. תושב נייטרלי לפני 8 שנים
ראש המועצה יפתור את כל הבעיות
3. יהיה בסדר לפני 8 שנים
איפה זה?
2. תושב השכונה לפני 8 שנים
יהיה בסדר
1. גר בשכונה לפני 8 שנים
תתביישו לכם

מומלצים