ריאד חלבי עבודה של %200 במגרש העירוני

מנהל האצטדיון העירוני של דאלית אל כרמל ריאד חלבי מזה שנתיים מאז שחזר מקבל שבחים מכל עבר על עבודתו המקצועית בבניית תקציב, והקשר עם כל הגורמים הקשורים למגרש.

12.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ריאד חלבי עבודה של %200 במגרש העירוני

בעוד חודש עונת הכדורגל נפתחת לשנת 2016 - 2017 ריאד כבר ערוך ומוכן לקבל את אישור המגרש מהמשטרה משרד הכלכלה התמ"ת וההתאחדות לכדורגל הוא אישית דואג ויודע לעשות זאת טוב מאוד.

ריאד הצליח להתרים 30 כיסאות של ד"ר גב תרומה שהגיעה מאיתן שור מנהל האצטדיון של בלומפילד בתל אביב לספסלי השחקנים באצטדיון העירוני בדליה.

העונה נפתחת במשחקי גביע המדינה בליגה ב' כבר בתחילת ספטמבר 2016 כולל בליגה א' וכולל משחקי הליגה.

ריאד חלבי לא מחכה לאיש שיעיר או ינחה אותו מה לעשות, הוא פועל באופן מקצועי ומכין מגרש לתפארת, אין מילים לפרגון ולשבחים שריאד מקבל מהממונים במועצה וממנהלי הקבוצות והשחקנים, ריאד נותן תשומת לב לכולם.

ריאד שעושה ומכין תקציב שנתי, הצליח לקנות טרקטור, מכסחת דשא בסכום של 30 אלף ₪ מתקציב המגרש והספורט.

המגרש העיוני בדליה יכול לאכלס ביציע צפון מערב מאושר ע"י המשטרה 780 אוהדים וביציע הצפוני מזרחי מאושר 710, סה"כ אוהדים, המגרש מאושר לאכלוס של 1490 איש.

לאחרונה ריאד הצליח לבנות תקציב ולהגיש אותו לאישור המועצה, כיסאות ליציע בעלות קרוב ל200 אלף ₪, זה עוד לא מאושר אבל הצעתו הוגשה כמתבקש.

במגרש יש מקלחות אורחים ומקומיים, כולל חדרי שופטים, במגרש משתמשים שני המועדונים של הפועל  ומכבי דאלית אל כרמל.

ריאד חלבי בעל הכשרה מקצועית לניהול אצטדיוני כדורגל ומתקני ספורט, בדומה לכל מקום אחר בארץ הוא מחזיק בתעודת גמר ועבר את כל האישורים המתבקשים לניהול.

זו הזדמנות לאחל לריאד בהצלחה בהמשך דרכו כמנהל אצטדיון בדליה ולאחל לקבוצות הכדורגל עונה מוצלחת ובמיוחד למחלקות הנוער והילדים.

ריאד חלבי

תגובות

2. מכביסט לפני 8 שנים
ריאד אין מילים
1. איש לפני 8 שנים
חלבי

מומלצים