טיפולים קוסמטיים לגברים במכון מורשה ומקצועי

הגבר הישראלי החל בשנים האחרונות להיות מודע יותר למראהו והוא מוכן להשקיע זמן וכסף כדי ליהנות ממראה אסתטי, יפה ומושך.

14.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפולים קוסמטיים לגברים במכון מורשה ומקצועי

כדאי לדעת כי ישנם גברים הפונים לטיפולים קוסמטיים שונים בעקבות דרישת בת הזוג, אחרים מעוניינים להשקיע בעצמם והם מחפשים מכון מקצועי המציע מעטפת שירותים רחבה ושלל טיפולים קוסמטיים המיועדים לטיפוח הגבר.

יש מגוון טיפולים קוסמטיים המיועדים לגבר הישראלי, ביניהם הסרת שיער בשעווה או בלייזר, טיפולים לטיפוח עור הפנים, עיצוב גבות, פדיקור, מניקור, טיפולים באקנה, אנטי אייג'ינג ועוד.

בחירת המכון לטיפולים קוסמטיים הינה קריטית מאחר ואין לקחת סיכונים מיותרים, לכן יש לבחור בקפידה את הקליניקה כדי ליהנות מתוצאות מרשימות ומשירות מקצועי ומתקדם. את הקליניקה כדאי לבחור בהתאם למיקום, במידה וגרים במרכז אין טעם לחפש מכון טיפוח באזור הצפון. בנוסף, כדאי לתאם פגישת ייעוץ במכון המתמחה במבחר טיפולים קוסמטיים לגברים כדי להתרשם מהמקום, מרמת הניקיון וההיגיינה, מאיכות וחדשנות הציוד ומרמת השירות ללקוחות. כמו כן, חשוב לערוך סקר שוק כדי להשוות מחירים, ובהתאם לכך קל יותר לקבל החלטה היכן לקבל טיפולים קוסמטיים איכותיים ואפקטיביים לגבר.

טיפולים קוסמטיים בהתאמה אישית לצרכי ולמאפייני הלקוח

גברים ישראלים רבים כבר הבינו והפנימו כי טיפולים קוסמטיים מהווים חלק בלתי נפרד משגרת החיים, בדיוק כמו אצל נשים. לכל הנשים יש מכון טיפוח ויופי המועדף עליהן, אם בעבר נשים הזמינו קוסמטיקאית לביתן, הרי כיום הן מגיעות לקליניקה של הקוסמטיקאית כדי לקבל טיפולים מקצועיים ואיכותיים באמצעות מכשור חדשני ומתקדם. כדי ליהנות ממראה מטופח ואסתטי חשוב לקבל ייעוץ מקצועי, ובהתאם לכך ניתן לבחור את הטיפולים הקוסמטיים המתאימים ביותר לגבר. בקליניקה מקצועית ומובילה מתאימים את הטיפולים למאפייני הגבר ולצרכיו הייחודיים, לאחר אבחון מדויק של סוג העור, השיער ומאפיינים אחרים.

כדאי לדעת כי מחירון טיפולים קוסמטיים לגברים משתנה ממקום למקום, כאשר ממוצע המחירים לטיפולים הפופולריים והשכיחים ביותר הוא כדלקמן:

טיפול פנים קלאסי- טיפול מקיף ויסודי לטיפוח עור הפנים הכולל ניקוי יסודי של העור, פילינג, ניקוז והסרת קומודונים (שחורים), עיסוי קל, מסכה והזנת העור בקרם לחות ובחומרים פעילים ייעודיים, במחיר ממוצע של 350 ₪.

הסרת שיער בלייזר טיפול נפוץ בטכנולוגיית לייזר חדשנית להסרה או לדילול שיער מאיברי גוף שונים, ביניהם חזה, עורף, ידיים, רגליים, גב, בטן, בית שחי, ישבן, מפשעה ועוד. המחיר משתנה בהתאם לאזור ולפי טיפול אחד או סדרת טיפולים. בממוצע, הסרת שיער מהחזה, מהכתפיים או מהפנים עולה כ 300 ₪, סדרת 10 טיפולים להסרת שיער מכל הגוף עולה כ- 15,000 ₪.

הסרת שיער בשעווה- הסרת שיער באמצעות שעווה איכותית מאזורים כמו גב, חזה, יד, כתפיים או רגליים כרוכה בעלות ממוצעת של 180 ₪ לטיפול (לאזור אחד).

טיפול אנטי אייג'ינג- טיפול באמצעות תכשירים ייעודיים לעיכוב תהליכי הזדקנות בעלות ממוצעת של 450 ₪ לטיפול אחד.

לסיכום, יש מגוון טיפולים קוסמטיים מתקדמים ואיכותיים לגברים, חשוב לפנות לקליניקה מקצועית המתמחה בתחום ומציעה ייעוץ, אבחון, שירות מעולה והתאמת הטיפולים בהתאם לצרכי הגבר ודרישותיו הייחודיות.

טיפולים קוסמטיים

תגובות

מומלצים