10 אטרקציות ששווה לראות בגרמניה

מתעניינים בטיול מאורגן לגרמניה? אם אתם נמנים עם אוהבי הטבע, טיול אל היער השחור יהיה מושלם עבורכם. במקום שפע של מסלולים אותם אפשר לעשות ברגל או באופניים.

17.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
10 אטרקציות ששווה לראות בגרמניה

1. היער השחור – שבילי הטבע
אם אתם נמנים עם אוהבי הטבע, טיול אל היער השחור יהיה מושלם עבורכם. במקום שפע של מסלולים אותם אפשר לעשות ברגל או באופניים. למשפחות המגיעות עם ילדים קטנים מומלץ לבחון אלו אזורים יתאימו להם מבחינת רמת הקושי, אך כל משפחה וכל זוג יכולים למצוא שפע של מסלולים במקום אותם אפשר לעשות ופשוט ליהנות מהטבע ברוגע. טיולים אלו יכולים להשתלב גם עם שאר האטרקציות שיש למקום להציע.

2. היער השחור – מגלשת הרים
למטיילים עם ילדים היער השחור הוא יעד מושלם כאשר אחת האטרקציות המדוברות היא מגלשת הרים בטודנאו המציעה חוויה נפלאה לכל המשפחה. לאחר הגעה אל נקודת המוצא עולים על הרכבל להתחלת המסלול ואת הירידה מבצעים על גבי מזחלת כשהמסלול נמשך כשלושה קילומטרים ועובר בתוך וואדי ירוק.

3. היער השחור – פארק מים
לאוהבי המים שמגיעים אל האזור בחודשים החמימים, ישנם פארקי מים כשאחד מהם הוא באדפראדייס הממוקם בקצה העיירה טיטיסה ובו יכולים ליהנות ילדים ומבוגרים מכל הגילאים. הפארק מחולק למתחמים שונים וכל אחד יכול למצוא רגעי מנוחה וכיף בתוכו.

4. ברלין – איסט סייד גלרי
ה"איסט סייד גלרי" בברלין הוא אחד מבין האתרים ההיסטוריים המוכרים של העיר. האתר הוא למעשה מסלול של כקילומטר הנמשך לאורכו של השריד הארוך ביותר של חומת ברלין. על החומה צוירו לאורך השנים ציורים רבים בגרפיטי, חלקם ציורים פוליטיים, חלקם פשוט יצירתיים מאד ואחרים אישיים והם מציעים הצצה אל העבר וטיול לאורך תקופה שכבר אינה עוד.

5. ברלין – סיורים מודרכים חינמיים
מדי יום בשעה 11:00 יוצאים משער ברנדנבורג סיורים מודרכים בחינם. את ההדרכות מעבירים סטודנטים צעירים בשפה האנגלית ולאורך של כשלוש שעות של הליכה רגלית אפשר ללמוד רבות על העיר ולעבור בין אתרים מפורסמים. כמובן, זוהי הזדמנות למעוניינים ללמוד על העיר ולעבור בין היעדים המעניינים שלה. לרוב יציע המדריך במהלך הסיור להצטרף לסיורים מעמיקים יותר וזאת בנפרד ובתשלום.

6. ברלין – צ'ק פוינט צ'ארלי
זהו מקום מעבר הגבול בין גרמניה המזרחית למערבית והוא היה פעיל בין השנים 1961-1990. היום המקום הוא תזכורת להיסטוריה כאשר אפשר לראות ולהצטלם על יד תא המעבר, לטייל באזור ולראות חלקים מהחומה ולהיכנס אל המוזיאון הנמצא על יד נקודת הביקורת בו ישנם צילומים, ציורים ומזכרות מן התקופה הסובייטית.

7. מינכן – ארמון הבארוק, Nymphenburg
במערב מינכן נמצא ארמון Nymphenburg אשר שימש בעבר כבית הקיץ של בני המלוכה הבווארית. הארמון מרשים ביופיו, מכיל גלריה מפוארת ובמקום ישנו מוזיאון חפצים העשויים פורצלן וגנים בוטניים. המקום עצמו נבנה בשנת 1721, עבר שיפוצים במהלך השנים והיום מזמין אליו מבקרים רבים.

8. מינכן – כיכר מריאן
בכיכר המרכזית של מינכן, כיכר מריאן, ישנו את בניין העירייה החדש של העיר. הבניין נבנה בסגנון ניאו גותי ועליו הוצב מגדל הפעמונים. בכל יום, בשעות 11:00 ו-12:00 ובקיץ גם בשעות 17:00 ו-21:00 יוצאות מהמגדל דמויות ואלו מתארות רגעים מן העבר ההיסטורי של העיר וכל זה תוך ליווי צלילים של 43 פעמונים.

9. פרנקפורט – המוזיאון לאמנות מודרנית
אוהבי האומנות ישמחו מאד לבקר במוזיאון זה אשר כולל אוסף עבודות של אמנים גרמניים ואמריקאיים חשובים. האוסף כולו שייך לתקופה שלאחר מלחמת העולם השנייה.

10. פרנקפורט – קתדרלת סיינט ברטולומוס
הקתדרלה נבנתה במאה ה-13 והיא זכר ישן שנשאר על אף מלחמת העולם השנייה. מבחינת השרידים, רק הקירות המרכזיים שלה נשארו מהבנייה המקורית ואפשר להבין כי בעבר המיקום שלה היה משמעותי מאד כשמהמגדל שלה אפשר להשקיף על העיר כולה וליהנות מהנוף.

מתעניינים בטיול מאורגן לגרמניה? כנסו לאתר אופקים המארגנת טיולים למגוון יעדים באירופה ובעולם.

גרמניה

תגובות

מומלצים