אירועים עם קריצה

אירועים חגיגיים הפכו כבר מזמן לחלק משגרת החיים שלנו בעיקר בחודשי האביב והקיץ, אך גם בשאר השנה.

18.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אירועים עם קריצה

אנו מוצאים עצמנו לא מעט באירוע חגיגי מסוג זה או אחר חתונה של משפחה או חברים, אירוע בר מצווה או בריתה, אירוע עסקי מטעם מקום העבודה וכו'.

מכיוון שאירועים חגיגיים הם מנהג נפוץ ביותר בחברה הישראלית, לא פלא כי אנחנו עדים להתפתחויות שונות ומעניינות בתחום זה.

דוגמה טובה לכך היא אירועים בהם עורכי ומפיקי האירוע עושים מאמץ ניכר על מנת ליצור אירוע מעט שונה אירוע באווירה אחרת ועם מאפיינים מעט פחות צפויים, במטרה להשאיר את האורחים באירועים אלו עם זיכרונות מתוקים וטעם של עוד.

אירועים עסקיים מקוריים

אחת הדוגמאות המעניינות לאירועים מיוחדים ובמובן מסוים בלתי שגרתיים, ניתן למצוא באירועים עסקיים רבים אשר שואפים לייחודיות ומקוריות. מנהלים בחברות ובתי עסק רבים יוצאים מגדרם על מנת לארגן לעובדי המקום אירוע עסקי בלתי נשכח, שבאמת יהיה מהנה ומקורי.

כך, ניתן למצוא שלל אירועים עסקיים הכוללים אטרקציות מעניינות ובלתי שגרתיות, החל ממשחקי חברה נועזים ו"משוגעים" ועד לאירועים הכוללים הופעות מעניינות של אמנים וחלוקה של מתנות בלתי שגרתיות.

כל האטרקציות המיוחדות הללו יוצרות אווירה מיוחדת של גיבוש בקרב עובדי העסק אחת המטרות העיקריות והמבוקשות ביותר באירועי חברה.

בנוסף לאירועי חברה המיועדים לגיבוש והווי, מתקיימים בארץ מדי שנה גם אירועים עסקיים רבים הנערכים למטרות פרקטיות יותר דוגמת קידום מכירות ויחסי ציבור. במקרים כאלו האינטרס ליצור "אירוע עם קריצה" אירוע מעניין ובלתי שגרתי אף גדול יותר, כאשר עורכי האירוע מנסים ליצור רושם מסוים בקרב משתתפי האירוע, וכך בעצם לפרסם ולייחצן את החברה שלהם.

אירועים קטנים ומסוגננים

לא רק בתחום האירועים העסקיים ניתן למצוא אירועים מעניינים הכוללים "קריצה" מסוימת לעבר קהל האורחים. אנשים רבים בוחרים כיום להכניס עניין מוסף, מעבר לזה הקיים במרבית האירועים, גם לאירוע הפרטי שלהם.

מגמה זו ניכרת למשל בתחום של אירועים קטנים ומסוגננים חתונות ואירועים חגיגיים מסוגים אחרים אשר נערכים במתכונת מצומצמת יחסית כמה עשרות עד מאה או מאתיים אורחים לכל היותר.

במסגרת אירועים קטנים רבים ניתן למצוא כיום אטרקציות בלתי שגרתיות, כמו גם עיצוב כללי מיוחד ובלתי שגרתי.

לדוגמה אירועים הנערכים ביקבים, וכוללים אווירה פסטוראלית, אולמות אלגנטיים בעלי ניחוח היסטורי, יין מקומי משובח וכד'.

דוגמה נוספת היא של אירועים קטנים הנערכים בחיק הטבע, ללא מרבית השירותים וה"תפאורה" להם אנו רגילים מאירועים חגיגיים סטנדרטיים יותר.

אירוע חגיגי בחוף הים או טיול מאורגן של האורחים לאטרקציה מסעירה כזו או אחרת אין גבול לדמיון, כאשר מדי שנה אנשים מגדירים מחדש את מה שמגדיר אירוע חגיגי, והדרכים השונות בהן גורמים לאורחים לחייך, ליהנות ולזכור את האירוע למשך שנים רבות.

לסיכום, אירועים עם קריצה מסוימת, חידוש, הפתעה או סתם טעם טוב ונועז יותר מהרגיל, הופכים נפוצים יותר ויותר בישראל. כך, אתם כבר לא יכולים לדעת במאה אחוז למה לצפות כאשר אתם מוזמנים לאירוע חגיגי. מה שבטוח זה שיהיה מהנה ומעניין.

אולמות היקב

תגובות

מומלצים