שני המש"קים אמל וארז מחוללים שינוי בנוער בסיכון

דאלית אל כרמל מקום יחיד בישראל שלא הוקצה בו למש"קים משרד לפרויקט מיל"ה, במסגרת ההתנדבות בני הנוער ארזו חבילות מביתו של נזיה קדור למען הקשישים, סרטון

18.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שני המש"קים אמל וארז מחוללים שינוי בנוער בסיכון

 תוכנית מיל"ה מובילים יחד למען הנוער, הינה מיזם ארצי של משטרת ישראל, באמצעות ליווי של נציגים מהמשטרה, תמיכה, לימוד ועזרה מסייעים לנערים לחזור לחיים נורמטיביים.

הנערים נחשפים לפעילות המשטרה, לומדים להכיר את מוסדות המדינה ואף תורמים לקהילה בה הם מתגוררים.

לפגוש את קבוצת הנוער, שבאה לביתו של נזיה קדור שהפך את היום יום שלו להישג ונתינה לחברה החלשה, בחלוקת חבילות מזון של פירות וירקות לנזקקים. בני הנוער באו מתוך רצון להיות חלק מהפרויקט בדאלית אל כרמל. 

בני הנוער עם שני המש"קים אמל מנסור וארז מזרחי, יחד עם מנהלת מיתר אימאן בסיס חדיד, המחנך רביע זידאן והשוטר סלאמה מקלדה, באים לתת מענה ומסגרת לאותם בני נוער מדאלית אל כרמל שהגורל התאכזר להם.

"רואים בפרויקט צעד חשוב למען בני נוער, בעיקר שירגישו שהם חלק מהחברה המקומית, באים לעזור למשפחות חלשות בחברה המקומית, זה דבר מעולה ותורם הרבה" כך אומר נזיה קדור.

מש"ק דליה אמל מנסור גאה מאוד בפרויקט ומפרגן למפקד תחנת המשטרה ברכס הכרמל רב פקד רוני כהן שמבין עניין ומייחס חשיבות רבה לפרויקט, אמל רואה בבני נוער מנוף לעזרה עתידית בכפר.

פרויקט מילה בדליה

המש"ק ארז מזרחי מדבר על הצלחת הפרויקט ובמיוחד על בני הנוער שמאוד מתאמצים להצליח ומתעניינים בגיוס למשטרת ישראל והחשוב מכל שהם מבנים שאסור לעשות טעויות ולהסתבך עם החוק.

 

חשוב לציין שהפרויקט בדאלית אל כרמל פועל ללא משרד, כאשר בכל רחבי הארץ נמצאים מקומות דירות ומשרדים שמוגדרים במיוחד לפרויקט, חוץ מדאלית אל כרמל, למרות ההבטחות של המועצה למצוא מקום, הדבר לא מתממש.

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=C1vk_Mni06A}

תגובות

5. 1 לפני 8 שנים
1
4. כרמלה לפני 8 שנים
הם בנימאדם לפני שהם שוטרים
3. מדליה לפני 8 שנים
כל הכבוד
2. הורים לפני 8 שנים
אין מילים
1. סלים לפני 8 שנים
ארז

מומלצים