הדפסה על כובעים כאן הכל מתחיל

אם יש משהו שיש לכולם בארון הבגדים הביתי הוא כובע. במדינה כמו ישראל, בה השמש נוכחת ימים רבים בשנה, לא מעטים אלו העושים שימוש בכובעים מפני הגנה משמש דרך קבע.

24.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הדפסה על כובעים כאן הכל מתחיל

מעבר לתכלית הפונקציונאלית, הכובעים הפכו גם לאביזר אופנתי, שנוהגים לשלב אותו עם מלתחות שונות. אז אם חשבתם שלכובע תכלית פונקציונאלית ועיצובית בלבד, הרי שהכובעים מציעים הרבה יותר. הדפסה על כובעים כיום נפוצה עבור לא מעט מטרות בלא מעט אירועים, ופעם אחר פעם מוכתרים הכובעים המודפסים ככוכבי האירוע.

אביזר מדליק ליום הגיבוש העסקי

יום אחד בשנה אתם יוצאים עם העובדים שלכם ליום גיבוש מחוץ לכותלי המשרד. לא אחת, פעילויות הגיבוש הן פעילויות אקטיביות, בהם מתמודדים העובדים עם משימות שונות, פעילויות מאתגרות ותחרות ידידותית. המטרה שלכם ביום הגיבוש היא להעניק לעובדים שלכם חוויה שתוציא אותם מהשגרה ושתעניק להם כייף בלתי נשכח. מתכננים להם ביום הגיבוש פעילות שבה מתחלקים לקבוצות? מחפשים דרך מדליקה לתחום בין הקבוצות? עשו זאת עם כובעים! במקום לבקש מהם להצטייד בכובע לטובת הגנה מהשמש, תוכלו להעניק להם כובעים עם הדפסים שונים, וכך להבדיל בין הקבוצות. מצד אחד פונקציונאליות, מצד שני – חוויה בידורית.

מזכרת מדליקה לחתונות הקיץ

עונת הקיץ היא העונה החמה של החתונות. גם אתם, כמו עוד המון זוגות שעתידים להתחתן בעונה החמה, רוצים להעניק לאורחים חוויה בלתי נשכחת מהאירוע שלכם. כנהוג, בסוף האירוע מקבלים האורחים מזכרות שונות מכם, וכך אתם מבטיחים כי האירוע שלכם יחרט בלבם של האורחים. נדמה שענף המזכרות כבר מיצה את עצמו, וכל מה שלא תעניקו לאורחים סביר כי הם כבר קיבלו בחתונה אחרת. בעת שתעניקו להם כמזכרת כובעים מודפסים, אתם מבטיחים לאורחים גם מזכרת מדליקה, וגם מזכרת שימושית. לצד המזכרות האכילות או אלו שאיכותן יורדת עם הזמן, הכובעים הם אביזר שניתן לעשות בו שימוש לאורך זמן. מה תדפיסו על הכובע? תמונה שלכם עם הקדשת תודה, השמות שלכם לצד תאריך האירוע, ואלו מכם שרוצים להשקיע אפילו יותר: הדפסת שמות האורחים וכך הענקת מתנה אישית במיוחד.

פתיחת שנת הלימודים? מעניקים כובע לתלמידים

בתי הספר וגם ועד ההורים, מעניקים חשיבות רבה לסוגיית ההגנה מפני השמש. עם פתיחת שנת הלימודים, נהוג לערוך טקס פתיחת שנה ובו מברכים את כל התלמידים לרגל השנה החדשה, וגם מעניקים להם שי קטן לפתיחת שנה מוצלחת. מחפשים מתנה מדליקה, שימושית וחינוכית לילדי בית הספר או הגנים? הדפסה על כובע מבטיחה לכם שי נפלא וחגיגי לילדים עם פתיחת שנת הלימודים המרגשת. תוכלו להדפיס כובעים בצבעים שונים עם הדפסים שונים המסמלים את שכבות הלימוד השונות, או להעניק שי אחיד לכל ילדי בתי הספר לטובת תחושת האחידות. לרשותכם מגוון עיצובים וכיתובים שונים לעיטור הכובעים.

המאמר מוגש באדיבות פונגו הדפסה על חולצות: http://www.pongoshirts.co.il/

הדפסה על כובעים

תגובות

מומלצים