כיצד נבחר חברת פוליש בצפון הארץ?

זה ידוע הרי שבאזור הצפון ישנו מגוון רחב של חברות העוסקות בתחום הפוליש ושקשה מאוד למצוא חברה איכותית ומקצועית במחיר זול.

24.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד נבחר חברת פוליש בצפון הארץ?

זה כמובן תקף לא רק לאזור הצפון, אך במאמר זה נתמקד בעיקר בצפון הארץ על מנת למצוא את החברה המתאימה לתושבי הצפון והסביבה.

ראשית עלינו לבדוק את ביסוס החברה

כאשר אנחנו ניגשים למלאכת החיפוש אחר חברת פוליש בצפון, עלינו לבדוק האם לחברה יש רישיון עסק, ביטוחים והאם היא רשומה ברשם החברות כחוק. למחמירים ניתן לבדוק האם החברה בעלת תו תקן ISO והם היא רשומה במשרד התמ"ת (או בשמו החדש משרד הכלכלה). רישומים אלו יכולים לעזור לנו להבין כי מדובר בחברה אשר עברה אישורים רבים ובעלת מוניטין של כמה שנים לפחות. תנאי הקבלה לתווי תקן ורישום במשרד הכלכלה הינם מחמירים וניתן להסתמך עליהם בעת הזמנת חברת פוליש.

כמובן שהכסף שלנו חשוב גם הוא

אז ביצעתם אימות לחברה ואתם יודעים שהיא מחזיקה ברישיון ורשומה כחוק, אך אין זה אומר שהחברה יכולה להרשות לעצמה לגבות סכום גבוה משאר החברות בשוק ויש לבדוק היטב את מחירי הפוליש בצפון הארץ, למה אני מדגיש "בצפון הארץ" ? עקב הסיבה הפשוטה שהמחירים בצפון שונים מאזור הדרום והמרכז, זאת עקב צפיפות חברות פוליש באזור ותחרות גבוה. קבלו כמה הצעות מחיר של חברות הפועלות באזור הצפון ובכך תוכלו לבצע השוואה בין המחירים שקיבלתם, חשוב לוודא כי מדובר על אותו סוג שירות, חומרים וגודל צוות העבודה.

אל תפספסו, המלצות וביקורות

השלב הנ"ל קריטי מאוד וחשוב בכל בחירה של בעל מקצוע ולא בפרט רק של חברת פוליש: כאשר אתם מתמקדים על חברה ספציפית, קראו אודותיה באינטרנט במקומות המקובלים כמו פייסבוק, גוגל ואתרים אשר מספקים מידע על פוליש וניקיון. בכך תוכלו לדעת האם החברה מספקת שירות איכותי ומספק או שמא מדובר על חברה שהמילה "פשלה" זה השם השני שלה.

טיב החומרים וצוות העבודה

בכל הקשור אל פוליש, יחסי אנוש וחומרים איכותיים נמדדים באופן גבוה מאוד. חשוב לדעת עם איזה סוגי חומרים החברה עובדת והאם היא יודעת להתאים את החומר אל סוג הרצפה וכמובן האם מדובר בחומרים של מותגים איכותיים ובעלי שם, מעבר לכך – חשוב לבדוק את טיב העובדים בחברה והאם הם בעלי ניסיון וידע בתחום הפוליש, כך תהיו בטוחים שהמרצפות שלכם מטופלות באופן הטוב ביותר.

כמה מילים לסיכום

בעת בחירת חברת פוליש, חשוב לוודא מהם חומרי הניקיון שלהם, את המחירים, את הביטוחים והאם הם רשומים כחוק באחד האיגודים, כמו גם כמובן את מוניטין העובדים שלהם בביצוע פוליש והידע המקצועי. אל תמהרו לבחור חברת פוליש, בדקו אותה היטב טרם תסגרו.

המאמר מוגש באדיבות חברת הפוליש טופ פולישינג המספקת שירותי פוליש וניקיון.

 חברת פוליש

תגובות

מומלצים