חיבוק ענק ליתומים

לחוות הרוכבים בקיבוץ בית אורן הגיעו הורים וילדים לאירוע למען הילדים היתומים, שערכה להם מחלקת השיקום של ביטוח לאומי, שכל המטרה לתת להם אמצעים ויכולות להוביל בחברה.

25.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חיבוק ענק ליתומים

כמיטב המסורת התקיים בחוויית הרוכבים בקיבוץ בית אורן אירוע התבגרות שקיימה מחלקת השיקום של ביטוח לאומי עבור אלמנים ואלמנות מהמגזר הלא יהודי עם ילדיהם.

באירוע השתתפו הסניפים חיפה, נהריה וכרמיאל. אשר התכנסו בחוות הסוסים בכניסה לקיבוץ בית אורן.

הילדים והוריהם התקבלו בבוקר על ידי רוכבים על סוסים .היום נפתח בארוחת בוקר חגיגית ולאחר מכן ברכו המשתתפים מנהל סניף ביטוח לאומי בחיפה מר ראיק ח'יר וגב' דיאנה עבד, מנהלת תחום שיקום בסניף ביטוח לאומי בנהריה.

בתום הברכות חולקו הילדים לקבוצות והשתתפו בפעילויות המגוונות: קליעה למטרה בכדורי פיינטבול, נסיעה ברכבי טום קאר משחקי חשיבה, אומגה ורכיבה על סוסים .כמו כן נערכה פעילות מוסיקלית בהנחייתו של מר נאיף סרחאן אשר הצליח לסחוף את כולם לקצב המוסיקה והתיפוף .

יתומים

בהמשך התכנסו לארוחת צהריים .בסיום האירוע חולקו מתנות לילדים וברכו מנהלת סניף ביטוח לאומי בנהריה גב' אתי שפריר ומר מיכאל מיכאל , מנהל תחום שיקום בסניף כרמיאל.

במהלך היום ראינו את הילדים בחבורות, לאחר שנוצרו קשרים חברתיים חדשים ביניהם. ראינו הורים כשעיניהם בורקות, עם חיוך על הפנים הורה אחד אמר כי מזמן לא היה לו יום חוויתי כזה. אחרים הודו על היחס ועל היום העשיר.

בסיום חזרו כולם בהסעות למקומות האיסוף ונפרדו בחיבוקים ונשיקות מהעובדות סוציאליות שליוו אותם גם במהלך יום זה.

ביטוח לאומי

תגובות

מומלצים