כרמל "תנו לבעלי מקצוע להוביל את החינוך בדליה"

דוח משרד החינוך המתפרסם לראשונה בצורה פרטנית לכל ישוב וישוב, מגלה נתונים מדאיגים על מערכת החינוך בדליה, כרמל נסראלדין מתחנן ומבקש להציל את החינוך בדליה.

29.08.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כרמל "תנו לבעלי מקצוע להוביל את החינוך בדליה"

כרמל נסראלדין: "הנסיגה אחורה בנתוני דאלית אל כרמל מאוד מדאיגה, 13 אחוז זה דבר שצריך לתת עליו את הדעת, נתונים אלה הם של שנת 2014-15 זו שנה ראשונה שנגמר עידן הרפורמה שאני הובלתי והתחילה השיטה החדשה והנה התוצאות".

כרמל: "בעניין התלמידים עם לקויות יש בעיה קשה בשיטת השילוב ביחד אבל צריך להשקיע המון תכנים ברמת משאבים או לבוא ולתת לאותם תלמידים עם לקויות שיטות ודרך אחר, מה שקורה בפועל שאנחנו מפספסים".

כרמל: "אני לא רוקד על דם כי זה הדם של הילדים שלי, הגענו ל 65 אחוז והיינו בדרך אחרת, הנסיגה הזו לא מקובלת, אני קורא לראש המועצה ולצוותים מסביבו, צריך למנות מנהל חינוך במשרה מלאה ולקבל את שרביט החינוך בצורה עצמאית ואין להתערב בעשייה שלו, אני בזמני מיניתי מנהלת ד"ר רביעה בסיס שראינו בה מסוגלות, תבחרו דמויות חינוכיות להוביל את המערכת".

כרמל נסראלדין

כרמל: "בית ספר קופטאן חלבי צריך לחזור להיות תיכון, עולם החט"ב נגמר היום, תנו לאנשי מקצוע וחינוך להוביל את מערכת החינוך, חבל שאנחנו מבריחים מוחות טובים מדאלית אל כרמל והם הולכים ומצליחים במקומות אחרים כמו דליה ביראני נסראלדין, סאוסן קרא, מאהר נסראלדין".

כרמל מתייחס לעניין ההסעות לאלאשראק, "התפיסה שלנו צריכה להיות בראייה כוללת, אלאשראק זה לא בית ספר רגיל אם יש רקורד לבית הספר זה רק ההורים שעמלו קשה למען הבית ספר, אני קורא לרפיק חלבי לפתור את בעיית ההסעות, בית הספר מלמד ערכים וצריך לדאוג להסעה שתמומן ע"י המועצות".

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=lNhPvEYn8QI}

תגובות

14. עאדל לפני 8 שנים
הורה
13. מדליה לפני 8 שנים
אסור לך כרמל לדבר
12. חלבי לפני 8 שנים
גאים בך
11. בחור לפני 8 שנים
כרמל צודק בכל מילה
10. עזאם חלבי לפני 8 שנים
דליה
9. איש חינוך לפני 8 שנים
כרמל צודק
8. הורה לפני 8 שנים
לחוצפה אין גבול..
7. חלבי לפני 8 שנים
הלך על החינוך בדליה
6. תושב הוגן לפני 8 שנים
למר כרמל
5. תושב מודאג לפני 8 שנים
החינוך בתחתית ההורים לא מאמינים בכל המערכת
4. אמיר לפני 8 שנים
אתה מכאיב לראש המועצה
3. מהא לפני 8 שנים
מילים כדורבנות
2. חסוני לפני 8 שנים
כל הכבוד
1. ע... לפני 8 שנים
כל הכבוד כרמל

מומלצים