תכננו את החופשה הבאה שלכם במלון דן כרמל בחיפה

חיפה היא אחת הערים האטרקטיביות והיפות ביותר בארץ, ישנם המגדילים לעשות ומשווים אותה לעיר מיוחדת אחרת  סן פרנסיסקו.

02.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תכננו את החופשה הבאה שלכם במלון דן כרמל בחיפה

עיר בה נופים מדהימים של הרי הכרמל, נמל חיפה וחופי ים תכולים. חיפה מאופיינת באקלים נעים, האווירה בה מיוחדת ואין ספק כי זהו מקום אידיאלי לחופשה, בין אם זוגית או בין אם משפחתית.

היכן מומלץ ללון בחיפה?

אחד מבתי המלון המומלצים ביותר בעיר הוא מלון דן כרמל. מן המלון ניתן לצפות אל עבר נוף פנורמי מרהיב ביופיו, והוא נחשב לאחד המלונות היוקרתיים ביותר בעיר, אשר עבר שיפוץ וחידש את פניו. במהלך השיפוץ, הן החדרים והן הסוויטות שודרגו: החדרים מרווחים וגדולים יותר, מעוצבים בטוב טעם, בסגנון אירופאי. הם מאובזרים, יש בהם חדרי אמבט מפנקים וטלוויזיית LED 42 אינץ'. בכל חדר במלון מרפסת הצופה אל עבר הרי הכרמל ומפרץ חיפה, וביום נאה ניתן אפילו לראות את הרי הגולן והגליל.

בית המלון נמצא בסמוך למגוון מוקדי אטרקציות בחיפה, השירות הניתן בו הוא אדיב וסבלני וצוות העובדים מסביר פנים ויעשה ככל שביכולתו על מנת לשרת את האורחים על הצד הטוב ביותר. בבית המלון בריכה חצי אולימפית, ישנן כמה מסעדות איכותיות הפועלות במלון ומתחם לובי מעוצב ומפואר. אף על פי שבמלון שוררת אווירה קלאסית ואלגנטית, כלל החדרים מעוצבים בסגנון חדיש, מפואר ומפנק. בנוסף, במלון בית כנסת וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

היכנסו לקבלת פרטים על בתי מלון בחיפה של רשת מלונות דן הכוללים  את דן כרמל, דן פנורמה חיפה וגני דן חיפה.

 

דן כרמל

מתוך אתר מלונות דן. מלון דן כרמל

יתרונות בולטים אותם המלון מציע

אין ספק כי מלון דן כרמל הוא בעל יתרונות מרובים ונושא ערך מוסף ללנים בו. פניו פונות לטיילת לואי המפורסמת, הנמצאת בסמוך למרכז פנורמה בו שפע חנויות, הוא נמצא בסמוך לגן החיות של העיר וגם לגן האם, לא הרחק מהסינמטק ומאודיטוריום חיפה, המציעים מגוון סרטים, מופעים ואירועים תרבותיים.

המלון סמוך לכניסה העליונה לגנים הבהאים הידועים בכל רחבי העולם. לא הרחק מבית המלון בתי הקפה והמסעדות הטובות ביותר בעיר ומוקדי בילוי ליליים. אם הגעתם עם הילדים, מובטח שהם לא ישתעממו לרגע: בבית המלון פועל מועדון הנקרא דנילנד ומתחם משחקי מחשב. בנוסף, זהו מלון אידיאלי לאנשי עסקים, שכן יש בו אולמות כנסים מפוארים.

 

דן כרמל

מלון דן כרמל: חדר מנהלים עם נוף לכרמל ולים

מתקני ספורט וספא

בית המלון דן כרמל מציע לאורחיו שלל מתקני ספורט וטיפולי ספא מפנקים. זוהי ההזדמנות להירגע, לתפוס שלווה ולהתמכר לטיפולים המיטיבים עם הגוף ועם הנפש. במלון בריכת שחייה מחוממת ובריכה נוספת עונתית לילדים. יש בו חדר כושר מאובזר וחדיש עם מכשירי הספורט המתקדמים ביותר שיש.

הכניסה לחדר הכושר אינה כרוכה בתשלום נוסף עבור אורחי המלון. בנוסף, מוצעים במלון טיפולים אלטרנטיביים מפנקים, הניתנים על ידי מיטב אנשי המקצוע. מדובר במגוון סוגים של עיסויים מרגיעים והעניין כרוך בתשלום נוסף, בהתאם לאורך הטיפול ולסגנונו.

המלון מציע מבחר של חדרים ברמות שונות ובטווחי מחירים משתנים כולם כאחד מפנקים ומבטיחים לאורחים חוויית אירוח בלתי נשכחת, ומי שרוצה להתפנק עד הסוף, מוזמן להזמין סוויטה מלכותית.

תגובות

מומלצים