יארא עאייק שגרירה לדרוזים ולישראל

הצעירה הדרוזית בשנים האחרונות רוצה יותר מכל להתברג בחזית ההסברה של ישראל מול מדינות העולם, ליארא עאייק בת ה-16מירכא כואב שלא מבינים שהמעוט בישראל מקבל הזדמנות שווה.

02.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יארא עאייק שגרירה לדרוזים ולישראל

תלמידי בתי ספר דרוזים שנקלטים בפרויקט שגריר צעיר שצומח לעולם רחב בעזרת הדרכות של גופים חינוכיים ומחנכים שהיו בעבר בשליחות השגרירות הישראלית.

יארא מביאה תמונה אחרת ואומרת את הדברים בצורה הפשוטה ביותר, "אני לא יהודייה, חיה במדינת ישראל שיש רוב יהודי, בצורה מכובדת עם כל הזכויות".

יארא מדברת אל מתנגדי ישראל ואל היהודים והצעירים היהודים שלא מכירים מה תרומתה של העדה הדרוזית למדינת ישראל.

יארא השתלבה לאחרונה במסגרת התנועה הדרוזית הציונית ומשם ממסגרת החינוך, יארא עם בני נוער נוספים עושים שליחות חשובה למדינה.

יארא עאייק

יארא מספרת על אותה מסעדה טורקית ברומניה, בה הם התקבלו בברכה ושנודע לבעלים שהם באים מישראל ביקשו מהם שיפנו את המקום, הדבר הזה יותר מכל השפיע על מהלך ההסתכלות של אותם בני נוער.

יארא באה מבית שמרני שתומך מאוד במהלכי ההתפתחות והשליחות שהיא מקיימת ובעיקר שיארא תוכל להשפיע לפחות על עוד אדם אחד שיראה בישראל יפה וטובה.

לבני נוער יהודים ודרוזים יארא אומרת שעל בני גילה לפעול מאותו מקום להשפיע ולהסביר את חוקי המדינה ופעולות חיילי צה"ל שבזכותם מדינת ישראל חזקה ובעיקר לדבר על הכלכלה וההתפתחות ושילוב בני מעוטים בכלכלה הישראלית והעולמית.

יארא עאייק

יארא עאייק רוצה שכולם ילמדו לדבר את השפה של האחר ועל מקבלי ההחלטות לפעול ללמד את השפות בבתי הספר היהודים והערבים ובעיקר לתת תמיכה לנוער הדרוזי.

יארא אומרת:"אנחנו דור ההמשך ועל כל צעיר וצעירה להשתלב בפרויקטים משותפים כדי לשנות את המחר".

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=GeTf_U-mIaI}

תגובות

3. אמל לפני 8 שנים
כפר עוספיה
2. מנאל לפני 8 שנים
הערכה וכבוד
1. תושב לפני 8 שנים
אזרחית למופת

מומלצים