מוצרי החודש האטרקטיביים בחנויות הנוחות של סונול מפי ניר גלילי

מהם מוצרי החודש האטרקטיביים בחנויות הנוחות של סונול? מה עוד תוכלו למצוא בחנויות SoGood שפרושות ברחבי הארץ? מנכ"ל החברה ניר גלילי עם התשובות

03.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מוצרי החודש האטרקטיביים בחנויות הנוחות של סונול מפי ניר גלילי

נכון לקיץ 2016, מפעילה חברת סונול במקביל לתחנות הדלק שלה גם כ-200 חנויות נוחות. חנויות אלה, שנקראות SoGood, נמצאות בכל רחבי הארץ ובין השאר גם בעוספיה

חלקן פועלות בצמוד לתחנת דלק ואחרות ממוקמות במרחב העירוני ולאו דווקא ליד תחנת דלק.

מי שהאיץ במיוחד את פרישת רשת חנויות הנוחות של סונול הוא המנכ"ל הנוכחי שלה, ניר גלילי, שנכנס לתפקידו בשנת 2010, ועד מהרה מצא עצמו מתמודד עם איום של ממש על רווחיות החברה - החלטת ממשלה לצמצם את מרווח הרווחים של חברות הדלק. הפיתרון שמצא גלילי, פיתוח חנויות SoGood, הוכיח את עצמו ולא רק סונול נהנית מכך אלא גם הציבור הרחב.

מה תוכלו למצוא בחנויות SoGood?

ניר גלילי מדגיש כי כיום חנויות נוחות רבות הן למעשה מיני סופר שמשתרע על 150 מ"ר ולפעמים גם יותר, בדומה למצב בארה"ב שם מגלגל שוק חנויות הנוחות בתחנות הדלק מאות מיליארדי דולרים בכל שנה ומהווה כ-15% מסך השוק הקמעונאי.

בין האפשרויות שממתינות לנהגים שנכנסים לתחנת הדלק כדי לתדלק וגם למי שהיעד שלו הוא חנות הנוחות עצמה מציין ניר גלילי את הכריכים המיוחדים (סדרת סנדוויצ'ים שפותחה עבור סונול ושמציעה 9 טעמים ישראליים), את הקפה האיטלקי המשובח, את חטיפי האנרגיה המזינים והבריאים ואת המגוון המרשים של המשקאות הקלים שמספקים לנהג הישראלי הפוגה מרעננת מהחום (גם אם נמצאים רוב שעות היום במזגן).

עוד כדאי לדעת שחלק גדול מחנויות הנוחות של סונול פתוחות מסביב לשעון, כך שהן מספקות מענה לכל צורך בכל שעות היממה.

מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי כל חודש ומבצעים נוספים

חנויות הנוחות של סונול מציעות לא רק מבחר רחב של מוצרים וזמינות גבוהה אלא גם מבצעים אטרקטיביים ובפרט את "מוצר החודש" - מוצר ספציפי שנמכר במחיר משתלם במיוחד לאורך חודש שלם. לדוגמה, שייק פירות במחיר של 14.90 ש"ח בלבד, כשפרי טבעי מהווה 40% מהשייק והטעמים המוצעים הם פסיפלורה, מנגו ותות-בננה.

מבצעים אחרים לדוגמה הם 3 אריזות דוריטוס 70 גרם ב-10 ש"ח, קפה ומאפה ב-12.90 ש"ח, רמקול איכותי ב-99 ש"ח ועוד - לפני שנכנסים לתחנת דלק של סונול כדאי להיכנס לאתר של החברה ולהתעדכן לגבי מוצר החודש הספציפי והמבצעים העדכניים.

ניר גלילי

כיצד רואה ניר גלילי את עתיד חנויות הנוחות?

עפ"י הערכות רבות, ובהן גם זו של ניר גלילי - כאמור מנכ"ל סונול מאז 2010, קודם לכן מנכ"ל חברת הליסינג המובילה "שלמה סיקסט" ובעבר היותר רחוק קצין בדרגת תת אלוף שתפקידו האחרון בצה"ל היה מפקד מל"י (בסיס צאלים) - תחום חנויות הנוחות ימשיך לצמוח בקצב מהיר.

בין הסיבות לכך מציין גלילי את הרצון למצות את הפוטנציאל העסקי של שטח תחנת הדלק, את הסינרגיה בין התדלוק של המכונית לבין מילוי צרכיהם של הנהג ושל הנוסעים ואת הצורך של כל חברה להרחיב את תחומי פעילותה ולהתגמש בהתאם לשינויים במשק.

תגובות

מומלצים