אז כמה עולות בעצם עבודות גבס לבית?

יש לך דירה ישנה ואתה רוצה לחדש אותה מבלי לקרוע את הכיס אבל עדיין לחדש ולקבל אווירה חדשה ונקייה יותר, באמצעות עבודות גבס כיום ניתן להפוך דירה ישנה לדירה מעוצבת וחדשנית במחירים שאינם מופרזים כלל!

05.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אז כמה עולות בעצם עבודות גבס לבית?

פעם בדקתם מהם העלויות של עבודות גבס לעומת שיפוץ מאסיבי עם בטון? אם אתם קוראים את המאמר הזה ולא יצאתם עד עכשיו, כנראה שלא.

מה כן לעשות בעבודות גבס?

באמצעות עבודות גבס ניתן לעשות המון דברים, החל מקירות, הנמכת תקרות, מזנונים והתאמה לטלוויזיה, הכל באמצעות החומר הקסום בשם גבס, כאשר נרצה לשפץ במחיר שפוי ולקבל תוצאות מרשימות, חשוב מאוד לדעת איזה עבודות גבס כן לעשות ואיזה לא כדאי לעשות (כאשר מדובר על תקציב מוגבל), כאמור ביצוע של הנמכת תקרה בגבס היא צעד שלא נותן אפקט עיצובי גדול והעלות שלו היא גבוה, לכן כדאי לנו לוותר על כך כאשר אנחנו רוצים לחסוך בכסף, אם זאת הוספת קיר דקורטיבי בסלון בעלות מינימלית, בהחלט יוסיף לנו עוד נפח עיצובי ולא יגזול מאתנו תקציב גדול.

בנוסף ניתן להשתמש בהטעמה של פלזמה או טלוויזיה לקיר ולהוסיף תאורת לד, היום בכל סלון מודרני ניתן לראות זאת, אז אלו עבודות הגבס שאנו כן ממליצים לכם לעשות כאשר מדובר על חסכון במחיר.

קבלו כמה מחירים של עבודות גבס

הכנו לכבודכם מחירון עבודות גבס קצרצר על מנת שתקבלו פרספקטיבה לפסקה הקודמת שכתבנו לכם כאן, הנה כמה סוגי עבודות גבס המחולקים ע"פ עלות.

- בניית נישת גבס לפלזמה תעלה לכם בין 3,000 – 8,000 שקלים.
- לעומת הנמכת תקרה לסלון שלום (60 מ"ר) שתעלה לכם כ-10,000 שקלים לפחות.
- בניית קיר דקורטיבי יעלה כ500 – 600 שקלים בלבד.
- מדף גבס עולה במחיר של 300 – 400 שקלים
- מחיר בעבור צביעת קירות גבס הוא בין 30 – 50 שקלים לקיר.

לעוד מחירים היכנסו אל מחירון עבודות גבס של טופ גבס.

עיצוב פנים בגבס

החלטתם להשקיע קצת יותר כסף? ושכור את שירותה של מעצבת פנים? או שאתם עדיין במישור הכלכלי של לחסוך ובעצם שכרתם סטודנטית לעיצוב פנים שתעזור לכם בחסכון בעת שיפוץ? בכל אופן, תמיד וגם בעיצוב פנים יעסקו בשילוב של עבודות גבס בעת שיפוץ, הסיבה היא פשוטה. עבודות גבס עושות את ההבדל, החומר גמיש והעלות נמוכה משמעותית מכל חומר אחר.

כמה מילים לסיכום

בכל הנוגע אל חסכון בעת שיפוץ, השתמשו בגבס, קיבלתם הצעת מחיר של קבלן גבס? מעולה – עכשיו נשאר לכם להתעדכן בעמודים של מחירוני עבודות גבס השונים ולבצע השוואת מחירים בין הצעות המחיר שקיבלתם, בכך תוודאו כי אתם מקבלים  מחיר הוגן ותחסכו כמה מאות שקלים.
מאמר זה מוגש באדיבות חברת טופ גבס.

מחשב

תגובות

מומלצים