נאסר אבו סאלח דור ההמשך בתנועה הדרוזית הציונית

להיות תושב הכפרים הדרוזים ברמת הגולן וחבר בתנועה הדרוזית הציונית זה לא דבר קל נאסר אבו סאלח לא הסתפק בזה וממשיך את דרכו של אביו סלמאן אבו סאלח ז"ל אחד המייסדים של התנועה.

06.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נאסר אבו סאלח דור ההמשך בתנועה הדרוזית הציונית

נאסר תושב מגדל שמס אדם משכיל שמחנך את ילדיו לנתינה לעדה ולמדינה, הולך בדרכו של האבא שמאז התחבר להנהגת התנועה והתחיל בפעילות נמרצת, בזמנו הטילו חרם על משפחתו ולמרות הכל הוא המשיך בדרכו מתוך אמונה.

נאסר שרצה מאוד להמשיך בדרכו של אביו סלמאן ז"ל, עוד שהיה צעיר השתתף בכל הכנסים והמפגשים ושמר על קשר עם החברים אחרי מותו של האבא.

נאסר שמקבל חיבוק ומחבק את פעילות התנועה בסקטור היהודי מביא את הדבר החדש והמיוחד של אוכלוסיה שהיום מבינה יותר מכל, שמדינת ישראל והדרוזים בתוכה מקום טוב לגדל ילדים ודור ההמשך ומה שקורה בסוריה זה רק מחזק את ההחלטה בה הוא המשיך את דרכו של אביו למען כל התושבים, גם לאלה שמתנגדים ועוד מנסים לתמוך בשלטון הסורי.

נאסר:"המטרה מהפעילות בתנועה קירוב לבבות ושמירה על כבוד בין העמים, הדרוזים יודעים שמדינת ישראל היא מדינת העם היהודי אבל שומרת מאוד על דעת המעוט ויש לציין שישראל היא המדינה המוסרית במזרח התיכון".

נאסר אבו סאלח

נאסר:"לגבי החרם הדתי שעשו עלינו דאז, זה השפיע מאוד עלינו, אבל הדברים השתנו והיום כולם מאמינים בדרכנו, התנועה הדרוזית הציונית צריכה היום יותר מכל לפעול בישובי הדרוזים ברמת הגולן, התשתית מוכנה ובמיוחד בבתי הספר זה מאוד דרוש".

"הצעירים שלנו וכל מי שרוצה ללמוד הם פונים למוסדות ההשכלה הגבוהה בישראל ובמדינות אירופה, נכון שהדרך לסוריה נסגרה, אבל מי שרוצה ללמוד הוא יודע איך להשתלב, החברה שלנו רואה באקדמיה עתיד חשוב להתפתחות החברה".

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=2T3jwRoDRk0}

תגובות

מומלצים