ציון פיניאן התאהב בעוספיה

יו"ר ועדת הבדיקה שהגישה דוח לשר הפנים חוזר בכובע נוסף של ראש הסגל של שר התחבורה, ציון רוצה לראות את עוספיה במצב טוב יותר, סרטון

07.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ציון פיניאן התאהב בעוספיה

חכ"ל ציון פיניאן מי שעמד בראש ועדת הבדיקה לתפקוד מועצת עוספיה חוזר לכפר כיועץ שר התחבורה.

ציון: "צריכים לעשות תיקון אפליה שנמשכה מ 1948, אני שמח להיות בעוספיה פעם כיו"ר ועדת בדיקה לתפקוד המועצה ובצד השני אני בא היום לפתח את מה שהחלטתי".

ציון: "היה בלתי אפשרי לעבוד בצורה בה הדברים היו , הכל נתקע דברים לא זזו וכנראה שהאופוזיציה הייתה יותר מדי פעילה, אני שמח שמשרד הפנים נתן חודשי הסתגלות לוגיה ושהוא יוכיח את עצמו".

ציון פיניאן

פיניאן, תושב טבריה, נשוי, אב לשישה ילדים, נולד במרוקו ועלה ארצה עם משפחתו, בשנת 1956. הוא גדל והתחנך בטבריה. בילדותו לקה בפוליו ועד גיל אחת עשרה לא הצליח ללכת. הוא למד חינוך והוראה באוניברסיטת חיפה ועסק במשך שנים רבות בהוראה, כמורה, כמחנך וכמנהל בית ספר תיכון.

בשנת 1989 מונה על ידי שר השיכון, דוד לוי, למנהל "פרויקט שיקום השכונות" בצפון הארץ ואף זכה ב"פרס נשיא המדינה" בעקבות הצלחתו בתפקיד זה. לאחר מכן בין השנים 1992 – 2004 כיהן כסגן ראש עיריית טבריה.

בבחירות לכנסת השמונה עשרה, פיניאן נבחר לראשונה כחבר כנסת מן המניין ושימש כמרכז הקואליציה בוועדת הכספים. בבחירות לכנסת התשע עשרה הוצב פיניאן במקום ה-65 ברשימת הליכוד ישראל ביתנו לכנסת ולא נכנס.‏

לדברים של פיניאן, בסרטון

{YouTubeVideo id=sGnIxjXxIr0}

תגובות

4. אמיר לפני 8 שנים
בהצלחה
3. שכונה מזרחית לפני 8 שנים
ציון אמר את האמת
2. עספאני לפני 8 שנים
תבורך
1. عسفاني לפני 8 שנים
هكل نتكاع سمعتو يا اهل عسفيا

מומלצים