רב סרן נאזם פארס:"משלב בין צה״ל למשפחה"

רב סרן נאזם פארס קצין לוגיסטיקה בחטיבת שריון בן 33 מחורפיש נשוי ואב ל3 ילדים, הגיע לצבא מהעיר הגדולה ומאז מצליח יפה, נאזם בראיון לרגל החג מספר על האהבה שלו.

12.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רב סרן נאזם פארס:"משלב בין צה״ל למשפחה"

להכיר מקרוב את הקצינים הרבים מבני העדה הדרוזית אשר משולבים בסולם הפיקוד בצה"ל, זה להיחשף לסיפור שאין כמותו באף מקום בעולם, הקצין הדרוזי הוא דמות של חינוך ונתינה ובעיקר לוחמים טובים ואמיצים.

רב סרן נאזם פארס נשוי ואב ל 3, בני 9 בת 4.5 ותינוקת בת 10 חודשים, בא ממשפחה שמשרתת במערכות הביטחון, 4 אחים ששלושה מתוכם קצינים במערכת הביטחון.

לנאזם יש יתרון נוסף שהוא למד בבית ספר יהודי בסאסא, כולל לימודי הנדסה במכללת אורט בראודה לפני הגיוס.

פארס נאזם התגייס בשנת 2003 לחיל הלוגיסטיקה ועשה מגוון תפקידים רחב בחילות שוני,ם תותחנים, חיר ושריון.

רב סרן נאזם פארס

נאזם החל את תפקידו כקל״ג, המשיך והפך להיות מ״פ מפקדה וכיום הוא מתפקד במשך שנה כמפקד הלוגיסטיקה החטיבתי בחטיבת השריון 188.

במהלך צוק איתן נאזם היה קצין הלוגיסטיקה של חטיבה מרחבית 300 בצפון ישראל, הוא זוכר שהם היו בכוננות שיא והתעסקו במאמץ החלפת סדכ המילואים בסדיר, כדי לתמוך את הלחימה בעזה, נאזם היה שותף לכל המבצעים שהיו מ 2003.

נאזם פארס אמר לנו:"אני קצין לוגיסטיקה של חטיבה 188 שנותנת מענה לוגיסטי ואורך נשימה חטיבתי, לתמוך בלוחמים, המענה הלוגיסטי הוא זה שמאפשר לחטיבה אוויר לנשימה, יותר מזה הלוגיסטיקה היא זו שנותנת אנרגיה".

נאזם בתפקידו מתעסק במעטפת הלוגיסטית המבצעית לכלל הגדודים בחטיבה, זה תפקיד שתומך את המשימה המבצעית ומאפשר אותה.

רב סרון נאזם פארס

נאזם: "המעבר שלי לצבא היה מאוד קל וזה התחיל מבית הספר ולזה יש יתרון, מהרגע שהתגייסתי החלטתי להיות קצין בצבא, גדלתי בבית כזה, משפחת פארס עם הרבה אנשים קצינים בכל מערכות הביטחון, בבית האחים והדודים הם קצינים, הגעתי לתפקיד מתוך בחירה אישית, בחטיבה יש לא מעט חיילים דרוזים ואנשי קבע, החיבור של החטיבה עם העדה הוא חיובי, החטיבה משתלבת באירועים שקשורים לדרוזים ומסיירת בכפרים הדרוזים ועושה ימים שלמים בחיבור לעדה הדרוזית".

שלושת אחיו של נאזם משרתים גם הם בכוחות הביטחון, אחיו הגדול בשב״ס, אחיו הגדול השני במג״ב והוא בצה״ל, גם אחותו התחתנה עם קצין במג״ב.

נאזם: "בלי עורף חזק אי אפשר להצליח, אני משלב את המשפחה באירועים חטיבתיים, השילוב הזה של הנשים באירועים, זה להסביר לנשים שלא משרתות בצבא על אופי השירות, אבל החיבור של האישה והילדים לחטיבה הוא חזק וזה מאוד עוזר ותומך, אני מקבל תמיכה מהאישה ומהמשפחה וזה בא לידי ביטוי שהיא דואגת לבית כשאני לא נמצא ומוותרת על הקריירה האישית למען המשפחה, לולא אשתי לא הייתי מגיע לאן שהגעתי, לגדל 3 ילדים זו משרה מלאה פלוס".

רב סרן נאזם פארס

נאזם: "אני מזמין את בני הנוער בעדה להתגייס לצה"ל, אנחנו מאז ומתמיד מובילים באחוז הגיוס לצבא, לשרת ולתת ולהעצים את הברית שלנו עם המדינה כי זה מביא אותנו למקומות הכי טובים".

בכל חג, מח"ט חטיבה 188עורך ערב לכל בני העדה, לוחמים תומכי לחימה אנשי קבע וקצינים, ערב ברכות בו מדברים על החג ומקבלים שי, ומאפשרים לכל בני העדה לצאת לחופש.

תגובות

מומלצים