השלטון הסורי ויתר על חדר הדרוזית

הפצת שמועות ע"י כל מני אנשים שבכדי להופיע בתקשורת גרמו לבלבול בקרב העדה הדרוזית בישראל וחלקם האשימו את ישראל בהפצצות על חדר הסורית, רגע אחרי הפסקת האש.

13.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השלטון הסורי ויתר על חדר הדרוזית

ישראל לא שינתה את התייחסותה לדרוזים בסוריה, למרות שהם שם לא מתקשרים עם הכוחות והאזור, הם עדיין מאמינים שהשלטון הסורי מהגן עליהם ושומר שלא יפגעו.

צריך להגיד את האמת, שמי שפוגע בהפצצות שלו בדרוזים אלה הם אותם כוחות סורים שלא טוב להם שאזור חדר שקט מדי ואין בו קרבות ונפגעים בגלל שהוא אזור דרוזי ולדעתם של בכירים מהמודיעין הסורי שישראל שומרת עליהם ולכן צריך לפגוע בהם, כדי להבעיר את השטח בגבול.

זליגת ירי של הצבא הסורי מגיעה לשטח מדינת ישראל, בסוף השבוע מעל 5 פעמים הייתה זליגה מהשטח הסורי לישראל, צה"ל הגיב ופגע בעמדות הצבא הסורי.

חדר

מאז כניסת חג אלאדחה עד יום שני הלחימה לא פסקה לרגע באזור של חדר תלאל אלחומר ואזור מדינת אלבעת' וקוניטרה הישנה, הפצצות ללא הפסקה בין הצבא הסורי ומתנגדי השלטון "המורדים".

עכשיו רגע לפני הפסקת האש, אחרי שארה"ב מסרה את סוריה לפוטין, יותר הרוגים אזרחים ובעוד הפסקת האש נכנסה לתוקף, הסורים והרוסים מתכננים לכבוש את העיר דרעא המופגזת מכל עבר.

אנשים בכירים ישבו בסוף השבוע עם ההנהגה הדתית הדרוזית בכרמל ובגליל והעבירו להם סקירה כוללת על מה שקורה באמת בשטח ועל זה שהצבא הסורי מנסה לגרור את הדרוזים למלחמה ולהעניש את הדרוזים בחדר בגלל הדרוזים של ישראל, כדי שישפיעו על ישראל לתקוף את המורדים היושבים בקוניטרה ומדינת אלבעת' בגבול.

חדר

ללא ספק, אם ישראל לא הייתה באזור הזה, חדר הייתה נשרפת כליל, כי השלטון הסורי לא רק שלא דאג לצייד את האזרחים בנשק, גם סירב שיקימו מערך הגנה על הכפר שלהם.

בפועל כל מי שקרוב לאזור הזה ומדבר עם האנשים הנכונים, מבין טוב שהשלטון הסורי הוא האשם בכל מה שקורה באזור חדר בשעות האחרונות.

חלק מהאנשים בישראל שמנסים להבעיר את השטח ומפיצים שקרים על האזור הזה, כלל לא הגיעו לשם ומקבלים אינפורמציה שגויה מכל מני גורמים שמשקרים אותם וגורמים לבלבול בציבור הדרוזי בישראל.

עם כניסת הסכם הפסקת האש בסוריה, אזור חדר בעיקר יחזור להיות איך שהיה לפני שהצבא הסורי הפציץ.

לפני שנתיים סמיר קונטאר עם פרחאן, חיזבאללה והסורים, שלחו צעירים דרוזים המתגוררים ממש בגבול, לפגוע בחיילי צה"ל, ה4 חוסלו לפני שהצליחו לפגוע בחיילים.

עדיף לשמוע את כל האמת מאשר להפיץ שקרים שמבעירים את השטח סתם ומסבכים צעירים וצעירות בפלילי שלא צריך.

שיח' מוופק טריף שמקבל את כל הנתונים מהגורמים, כבר העביר את מה שידוע לו לכל בתי התפילה הדרוזים בישראל, הוא מבין טוב שכל מה שקורה שם זה בגלל אותו צבא סורי שבמקום שייתן הגנה לאזרחים של, פוגע והורג גם את תומכיו.

תגובתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן: "מדובר בדברים אבסורדיים, חסרי כל ערך שכל מטרתם ניסיון של ח״כ אלמוני לעשות כותרות. צה״ל, בהנחיית שר הביטחון, פועל על-מנת למנוע את זליגת המלחמה בסוריה לשטח ישראל, לשמור על השקט בגבול הצפון ועל שלומם של התושבים שם וגם הדרוזים החיים בסוריה יודעים שבישראל לא אדישים לגורלם ולשלומם".

כוח חיילי אום בגבול

תגובות

10. חלבי אמתי לפני 8 שנים
מצב קשה שם
9. محرز حلبي לפני 8 שנים
الداليه
8. צעיר לפני 8 שנים
שיהרגו מצדי
7. בחור צעיר לפני 8 שנים
דברי ליברן נכונים מאוד
6. דתי מדליה לפני 8 שנים
תקשיבו לדברי חסון חסון בחלווה
5. יודע טוב לפני 8 שנים
למספר 2 אתה לא אמתי
4. אחמד לפני 8 שנים
מצב קשה באזור אבל לא בחדר
3. איש צבא לפני 8 שנים
כל מילה בסלע ונכונה
2. מבין עניין לפני 8 שנים
זה לא מדוייק
1. מר ברוך לפני 8 שנים
הבנת את זה מר ברוך?

מומלצים