6 שירותי מעבר דירה שכל אחד צריך להכיר

אזרחי ישראל עוברים דירות והרבה. בתהליך שמלווה ברגשות מעורבים של התרגשות לצד התעסקות במטלות שלא הייתם בוחרים לבצע לולא ממש הייתם חייבים

16.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
6 שירותי מעבר דירה שכל אחד צריך להכיר

אני מניח שתשמחו לשמוע על מספר שירותים שבעלויות סבירות, יכולים לעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים. 

קצת על ענף שירותי מעבר דירה בישראל

ענף ההובלות והשירותים הנלווים, מגלגל על פי הערכות מאות מיליוני שקלים בשנה וזה רק על סך העסקאות המדווחות לרשויות המיסים. במציאות שבה יש דרישה לשירות מסוים, כמעט תמיד יהיה מי שיספק לכם אותו. לפניכם שישה שירותים שכל מי שעובר דירה חייב להכיר. שירותים אלה נבחרו בקפידה מתוך מטרה לספק לכם כלים שיחסכו לכם את ההתעסקות במטלות שרובנו לא אוהבים לעשות וכמובן כאלה שיחסכו לכם זמן יקר.

הובלות

שירותי הובלות הם הנושא המרכזי בכל מעבר דירה. יחד עם זאת, אנשים רבים מסתכלים בחשד מסוים על חברות הובלה. בענף עם מוניטין בעייתי כל כך, קשה להאשים אותם. מספיק לעלעל בעמודי האינטרנט השונים על מנת להבין כמה מקרים בעייתיים מתרחשים בענף ההובלות מדי שנה. זה המקום לומר באופן ברור רובם המכריע של המובילים מורכב מאנשים מקצועיים ואמינים בעלי רצון לספק לכם את השירות הטוב ביותר. הבעיה מתחילה באותו קומץ מפורסם שלצערי עושה שם רע לכולם. בדיוק בשביל זה נוצר האתר ASK5 להובלות דירה. לאחר מילוי פרטי ההובלה באתר, תקבלו בתוך מספר דקות עד 5 הצעות מחיר מחברות הובלה באזורכם. אם לא די בכך, תוכלו להיכנס לכרטיס העסק של כל אחת מהחברות, להתרשם ממנה ולקרוא חוות דעת של גולשים שהתנסו בשירותיה. אם שכרתם את שירותי החברה, תוכלו לכתוב חוות דעת בעצמכם וכך תעזרו לגולשים אחרים לבחור בחברה הטובה ביותר.

אריזת דירה

אחת הפעולות שאני באופן אישי ממש לא אוהב לבצע. תסכימו איתי שתהליך אריזת הדירה למעבר אינו פשוט בלשון המעטה. אריזת תכולת ביתכם, לרבות הזיכרונות והדברים שאתם משתמשים בהם במהלך היום, אינה משימה נעימה, שלא לדבר על תהליך הפריקה והסידור. אם גם אתם חושבים כמוני, כדאי שתכירו את שירותי האריזה שמוצעים לכם במחירים סבירים (הכל באופן יחסי), בטח ביחס לזמן ולאנרגיה שהם יחסכו לכם. מאחורי השירות עומד העיקרון שלפני מעבר הדירה, יגיע צוות מיומן של אורזים שיארוז את הדירה ביעילות ובמקצועיות כך שתהיו בטוחים שכל פריט יגיע בשלום. אם לא די בכך, אותו צוות יפרוק את תכולת הארגזים בתוך זמן קצר ויסדר אותו על פי דרישתכם, כך שמעבר לנוחות שבעניין, תוכלו לקצר את משך ההתארגנות בביתכם החדש מסדר גודל של מספר ימים לכמה שעות בודדות.

הובלה עצמית

יש לכם מספר פריטים בודדים או דירה קטנה שאתם יכולים להעביר בעצמכם או עם קצת עזרה מחברים טובים, אך מה לעשות, אין לכם רכב מתאים. אז זהו יש מה לעשות. חיפוש קצר בגוגל יציג בפניכם מספר חברות שמתמחות בהשכרת רכבים מסחריים להובלות עצמיות. אם לא די בכך, תוכלו אפילו לשכור משאית לפי שעות. אל תתנו לעובדה שאין לכם רישיון על משאית להפריע לכם מאחר שתוכלו לשכור גם את הנהג!

קרטונים למעבר דירה

במשך עשורים שלמים, נהגו הישראלים לאסוף קרטונים לאריזת דירה בסופר מרקט הקרוב. אם יש לכם זמן וכוח, תוכלו להמשיך לעשות זאת. אם אתם רוצים לקבל את כל חומרי האריזה לרבות מוצרים ייחודיים לאריזת בגדים וחפצים שונים, כדאי שתכירו את החנויות לממכר חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה. בתוך מספר דקות, תוכלו לבצע הזמנה באתר האינטרנט ולקבל את המוצרים עם שליח עד לפתח ביתכם.

אחסון

למי שלא מכיר, שירותי אחסון תכולת דירה, מיועדים לכל מי שאין לו היכן לאחסן ריהוט או פריטים בצורה בטוחה. עברתם למקום מגורים זמני עד שהדירה שרכשתם תתפנה? נוסעים לנסיעה עסקית ארוכת טווח ורוצים להשכיר את הבית מבלי להשאיר את הרהיטים היקרים שיהרסו על ידי אחרים? זה בדיוק הפתרון בשבילכם. שירותי אחסון תכולת דירה, ניתנים לפרקי זמן שונים וכמובן שמותאמים באופן אישי לנפש שלו אתם זקוקים.

שינוי כתובת

אחד השירותים החדשניים שקיימים כיום בענף. כל מי שעבר דירה, מכיר את ההרגשה של עדכון הכתובת החדשה אצל גופים ונותני שירות – החל מחברת המים ועד למנוי החודשי לעיתון. אם בחרתם בשירות זה, כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם, לבחור את הגופים שצריך לעדכן ו..זהו. המערכת תשלח הודעות בפקס או בדואר אלקטרוני לכל הגופים הרלוונטיים.

מעבר דירה כפי שנכתב, הוא תהליך לא פשוט אבל אם באפשרותכם לשכור את השירותים שהוזכרו, או אפילו את חלקם, אני בטוח שתוכלו לקצר את הזמנים באופן משמעותי וחשוב מכך, לפנות לכם זמן יקר. החיסרון חלק מהשירותים עולים כסף. תעשו את שיקול התועלת אל מול העלות ובחרו בשירותים שמהם תפיקו את המיטב בזמן מעבר הדירה.

המאמר נכתב בשיתוף אתר ASK5 המספקים שירותי הובלות בחיפה.

משפחה

תגובות

מומלצים