מועצה אזורית מגידו קיבלה פרס ניהול תקין ממשרד הפנים

שר הפנים דרעי העניק תעודת הוקרה בגין ניהול כספי תקין לרשויות מקומיות, מגידו הייתה בין הזוכות, הפרס הוענק בהתאם לנתונים כספיים ומנהליים.

19.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מועצה אזורית מגידו קיבלה פרס ניהול תקין ממשרד הפנים

שר הפנים אריה דרעי העניק היום שני 19/9 תעודת הוקרה בגין ניהול כספי תקין לרשויות מקומיות, בטקס בבנייני האומה בירושלים.

מדובר בטקס חשוב שנועד להוקיר את הרשויות המקומיות שזכו בתעודה ולעודד רשויות מקומיות נוספות שיפעלו על מנת לזכות בפרס בשנים הבאות. הפרס לזכרו של חיים קוברסקי ז"ל מנכ"ל משרד הפנים בשנים 1970-1986.

הפרס הוענק לרשויות המקומיות בהתייחס לשנים 2014-2015 בהתאם לנתונים כספיים ומנהליים, המתייחסים לפרמטרים, שעיקרם:  סדרי עבודה ומנהל תקין, יעילות בניהול משק כספים, העסקת עובדים, ניהול תאגידים העירוניים הערכות לחרום ועוד.

השר דרעי אמר בדבריו: "  זה הוא יום שמחה וחג כללי למשרד הפנים ולשלטון המקומי וחג פרטי לכל אחד ואחד מראשי הערים , המועצות המקומיות והאזוריות . הקריטריונים נוקשים ומקצועיים ומי שקיבל את הפרס עמד בהם, זהו פרס שהאזרחים מוקירים אותו.  גיליתי כמה השלטון המקומי חשוב ומשמעותי במדינת ישראל לחיי היום יום ולאזרחי ישראל, ניהול כספי תקין הוא עמוד השדרה לניהול מקומי איכותי. הנכם יכולים להיות גאים ולהסתכל לתושבים שלכם בעיניים ולומר בגאווה שהנהלת הרשות והעובדים עושים כמיטב יכולתם למען איכות חיים טובה יותר."

את מועצה אזורית מגידו ייצגו במעמד קבלת הפרס:  איציק חולבסקי- ראש המועצה, אברהם אזולאי-מנכ"ל המועצה, מיכל כהן –גזברית המועצה ויעל ברניר- דוברת.

ראוי לציון שמועצה  אזורית מגידו מקבלת כל שנה את פרס ניהול תקין של משרד הפנים מזה שנים רבות בהם המשרד מעניק את הפרס.

איציק חולבסקי ראש המועצה: "אני גאה מאד בזכייה .המועצה מקבלת פרס ניהול תקין תוך עמידה בקריטריונים קפדניים של משרד הפנים. אני רוצה לציין את כל עובדי המועצה על מקצועיותם ואיכות העבודה ובמיוחד את עובדי אשכול הכספים. למועצה נכונו בשנים הקרובות אתגרים גדולים בכל התחומים והניהול התקין והמוצלח שלה הוא אחד  מגורמי המפתח להצלחה בהשגת היעדים ובתכנית ששמנו לפנינו".

פרס ניהול תקין


צילום: יעל ברניר

תגובות

3. דלואני לפני 8 שנים
ברכות
2. א לפני 8 שנים
בדיוק
1. حسود לפני 8 שנים
هيهات يا بلدي

מומלצים