קרן רוטשילד קיסריה מחלקת מלגות ב3 מיליון ₪ לסטודנטים דרוזיות

דירקטוריון קרן רוטשילד קיסריה, הפועלת לקידום ההשכלה הגבוהה והמצוינות האקדמית בישראל, החליט לחדש את התמיכה בפרויקט המלגות שהקרן מעניקה לסטודנטים בני משפחות דרוזיות שכולות

20.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קרן רוטשילד קיסריה מחלקת מלגות ב3 מיליון ₪ לסטודנטים דרוזיות

בעלות של 1.5 מיליון ₪, נוסף ל- 1.5 מיליון ₪ אותם השקיעה הקרן בפרויקט בעבר.

הסטודנטים בנים ואחים שכולים בני העדה הדרוזית, הלומדים לתואר ראשון בתחומי לימודים שונים במוסדות רבים וביניהם אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית, מכללת אורט בראודה, מכללת תל חי ואחרים, יקבלו באמצעות עמותת יד לבנים הדרוזים מלגה בגובה של 10,000 ₪ לשנה במשך שלוש שנים.

בתמורה, יתחייבו הסטודנטים השכולים להעניק 100 שעות שנתיות של פעילות קהילתית במסגרת מרכזי תכנית רואד, הפועלת בתמיכת קרן רוטשילד קיסריה, להנגשת השכלה גבוהה בחברה הערבית והדרוזית.

מנהל הפילנתרופיה בקרן רוטשילד קיסריה, אלי בוך, מציין: "החלטת דירקטוריון הקרן להגביר את הפעילות בקרב הסטודנטים הדרוזים ששכלו אבות ואחים, מאפשרת לנו להנגיש את ההשכלה הגבוהה ולפתח קריירה לעשרות רבות של סטודנטים. אבל לא רק זאת. הודות לתנאי המלגה והמחויבות של הסטודנטים לתרומה לקהילה, אנו יוצרים כאן מכפיל כח המקדם את ההשכלה הגבוהה בקרב צעירים נוספים בני העדה הדרוזית בישראל".

תגובות

מומלצים