מוכרים סמים לנערים ונערות בכרמל

לא יתכן שמתחת לרדאר מתקיים סחר של סמים מסוכנים שבקלות מגיע לידי נערים ונערות, במקרה של הלילה נער שהיה תחת השפעת סם השתולל וכמעט פגע בעצמו ובצוות שהוזעק לטפל בו.

22.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מוכרים סמים לנערים ונערות בכרמל

הנער שהשתולל לקראת חצות הוא אחד ממספר גדול של בני ובנות נוער שנוטלים סמים שמגיעים לידם מאותן חנויות למשקאות משכרים וקיוסקים ומידיהם של כל מני שליחים שלמען כסף מוכנים להרוס חברה שלמה.

בני הנוער שנוטלים כדורים או מעשנים את החומרים הנמכרים, מגיעים למצב שיום אחרי, אם לא אושפזו במצב קשה, הם לא זוכרים שום דבר ממה שקרה איתם.

הרוב משתמש בסמים עם משקאות חריפים או שתייה אנרגטית, מה שמקפיץ את לחץ הדם לשיא ואצל חולי לב המצב מסוכן מאוד, ברוב המקרים זה מסתיים אצל הנערים בחדרי מיון בבתי חולים.

נערים שמתנסים עם הסמים שנמכרים להם, מתקשים להשתחרר ולהפסיק את השימוש עד להתמוטטות המוחלטת שבגילם זה מביא אסון על החיים שלהם, במקרה של הבנות מצבם יותר מסובך והפגיעה בהן יותר קשה ונמשכת להרבה זמן, בשם ובקריירה שלהן אחרי שהן נחשפות לעיני הרבים.

במגזר היהודי והמוסלמי האחראים תוקפים בכל הצורות את התופעה בה לוקחים חלק גם השלטונות, המשטרה, ההורים וחלק גדול מהתלמידים, התוצאות לא מאחרות להגיע, השנה נרשמה ירידה חדה במספר המשתמשים במקומות שקיימו בהם הסברה ואכיפה מוגברת.

אנו נמנעים כאן לדווח לכם על המקרים בהם כוחות מד"א והצלה נדרשים לטפל בנער או נערה שנמצאים תחת השפעת סם, משתולל ופוגע בכל מה שבא איתו במגע כמו סוס דוהר לשום מקום.

בעלי מקצוע אומרים לנו:"זה קורה במקום בו אין אכיפה נגד המוכרים והרשויות המקומית במקום שינצלו את הכספים המועברים להם, מעדיפים לפעול ביד קלה לא אחראית ולא בצורה רצינית מושקעת, בנוסף להתחשבות שהמקורבים לא יפגעו".

בעל המקצוע:"יש בכפר דאלית אל כרמל סיירת הורים שעושה עבודה בהתנדבות בשעות הקטנות של הלילה, כדאי ומומלץ למי שרוצה להצטרף אליהם, ע"מ להבין את הסכנה שאורבת כל רגע לילדים שלכם כאן בבית מול עיני כולם".

תמונה לדוגמה

תגובות

12. דואגים למצב לפני 8 שנים
פש ארגאל אליום
11. مواطن לפני 8 שנים
بلبله
10. כרמל טוב לפני 8 שנים
אנחנו אבודים
9. חבל לפני 8 שנים
חבל מאוד
8. אבן אלבלד לפני 8 שנים
דלואני
7. אבא לפני 8 שנים
כולם יודעים מי מוכר לילדים גם המשטרה
6. د.حسام منصور- باحث ومتخصص في م לפני 8 שנים
تعليق
5. תושב ביטחון לפני 8 שנים
כל מילה נכונה וחבל להוסיף
4. ענאן ווהבי לפני 8 שנים
בקר טוב
3. דליה לפני 8 שנים
מגעיל
2. מקלדה לפני 8 שנים
דליה
1. דלואני בדם לפני 8 שנים
דליה

מומלצים