מתקשים להיפרד מאבו עמיד ז"ל

החברים ממועדון מופת של העמותה לזקני הכרמל ומשפחתו של אבו עמיד דאהר זאהר נפגשו באותו מקום שאהב להנציח את זכרו, אוסמה סיף יחד עם המשפחה וראש המועצה בכו. סרטון

23.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מתקשים להיפרד מאבו עמיד ז"ל

דאהר זאהר אבו עמיד ז"ל אבא ל,4 עמיד, שבל, ענאן ונבאל, נשוי לנהייה, הלך לעולמו ברגע, אבל השריש אחריו הרבה מאוד כבוד וקשר אישי.

דאהר היה אחד האנשים היותר פעילים למען החברה הבוגרת במועדון מופת בעוספיה שמרכזת ופא אבו חמדאן שדיברה על האיש הטוב האיכפתי ובעיקר על האיש שכל מה שעניין אותו היה לתת.

דאהר ז"ל גידל ילדים, נתן והשקיע בהם הרבה, שילמדו ויסיימו תארים, כך הוא האמין שניתן לקדם חברה טובה, דאהר אהב ועודד אנשים מלומדים ועם זאת הוא תמך גם באלו שלא למדו, עודד אותם להתעניין בדברים שקורים מסביב ולקרוא ספרים וחדשות ואפילו להכיר את האינטרנט.

ראש המועצה וגיה כיוף דיבר על דאהר והדרישות שלו שכל הזמן רצה לקדם ולקדם ובעיקר וגיה מזכיר את הנתינה של דאהר למען הסביבה בה חיים בגלעין הכפר בעוספיה.

אוסמה סיף מנכ"ל עמותת זקני הכרמל, שיזם עם הצוות של המרכז את האירוע, דיבר על דאהר שהיה דואג לכולם ולעצמו אחרון, במיוחד בהגשת אוכל, דאהר היה עומד ומחכה עד שכולם היו יושבים ואז היה מתיישב לצדם.

מרעי חלבי האחראי על הקהילה התומכת בעמותה, דיבר על דאהר האיש הטוב ובעיקר התייחס למשפחה שבאה בעקבות האב.

דאהר ז"ל

באירוע נכחו מספר מכרים של דאהר, בני משפחתו, מנהלי בתי ספר לשעבר, סאלח זאהר, סעיד אבו פארס ועוד רבים והבולט ביניהם חברו אבו רושדי עלי נסר אלדין.

הבן עמיד הודה לכולם וחיזק אותם, דיבר על אמו שממשיכה בדרך האב ועל האחות והאחים ועם כל משפט שאמר עצר לנגב את הדמעות.

יהי זכרו ברוך

התוכנית בחסות: בגדי אשרק בשכונת זוחלוק עוספיה, בגדי החורף כבר כאן, מזמינים אתכם להגיע להתרשם, בגדים לדתיים, בגדים של מיטב החברות העולמיות, עובדים כל יום 048391038 , 0526864308

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=3u3pSfjQRCQ}

תגובות

מומלצים