אפשרויות לדיור מוגן בצפון

דיור מוגן מהווה את הדרך הטובה והנוחה ביותר לחיות לאחר גיל הפרישה לגמלאות. דירות אישיות או זוגיות לכל דייר, שירותי ניקיון וכביסה, חדר אוכל, פעילויות, חוגים והשגחה רפואית צמודה

26.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אפשרויות לדיור מוגן בצפון

כל זאת תחת קורת גג אחת זה מה שמחכה לכם מעכשיו והלאה אם תבחרו באופציה קוסמת זו. בעוד ניתן להשתכן במסגרות דיור מוגן בכל רחבי הארץ, רבים בוחרים דווקא את אלו שמוצעות בצפון, וכאן נלמד מדוע זה קורה ומה כל כך קסום בכל אותן אפשרויות לדיור מוגן בצפון.

אז מדוע כדאי להעדיף דיור מוגן בצפון?

לחיות בתנאי נופש מעכשיו והלאה, לא להתעסק בקניות, כביסות וניקיון וליהנות מחוגים ומגוון חיי חברה – אין ספק כי אין כמו הדיור המוגן. אך מדוע כל אותם הפנסיונרים נוהרים דווקא לכיוון הצפון בחיפוש אחר מסגרת דיור מוגן כלשהי?  ובכן, ניתן לסכם זאת במספר נקודות :

• מחירים זולים מבמרכז – בצפון עלויות תפעול נמוכות יותר מבמרכז. נכסי הנדל"ן זולים משמעותית ועל כן המחירים הסופיים לדיירים נמוכים יותר.

• "לוקיישן" מגוון – באזור הצפון ניתן למצוא מסגרות של דיור מוגן ששוכנות בלוקיישנים מגוונים ביותר. כך למשל ניתן למצוא מתחמי דיור מוגן יוקרתיים בלב העיר חיפה, בסמוך לעורקי תחבורה ראשיים ומרכזי תרבות שוקקי חיים בירוק של הכרמל ולעומת זאת, ניתן למצוא גם אפשרויות לדיור מוגן בצפון דווקא ביישובי הספר, שאולי קרובים לעיר הגדולה אך שוכנים באזורים מבודדים יותר, ירוקים ושלווים, קרוב או רחוק מהים.

• מגוון – גם באזור הצפון ניתן למצוא מסגרות דיור מוגן בהתאמה מלאה למגוון אוכלוסיות כגון אזרחים וותיקים, עולים חדשים-ישנים, שומרי מסורת, חילוניים ועוד.

למעשה, מאחר ובאזור חיפה והצפון עורקי תחבורה מפותחים גם לכיוון המרכז, אין ספק כי גם תושבי הישובים מדרום בהחלט יכולים ליהנות ממה שיש לאיזור להציע, וזאת מבלי "לוותר" על הקרבה למשפחה ולהיות זמינים עבורה מתי שרק אפשר.

כיצד בוחרים מסגרת דיור מוגן בצפון שמתאימה לנו?

ראשית כל חשוב להתרשם מראש מתכניות הדירה שכל מסגרת דיור מוגן מציעה באתר האינטרנט שלה, ולבדוק היטב את עיצוב הדירות הפנימי, הגינה והמתחמים השונים. דבר נוסף שיש לבדוק הוא את כל נושא הארוחות כמה ארוחות חמות מוגשות ביום, האם קיים "מטבח פתוח" לנשנושים, מהו סוג המזון המוגש ומידת הגיוון שלו והאם מדובר במזון כשר או לא. כמו כן, רצוי לבדוק כמה דיירים מתגוררים במתחם ומה מספר אנשי הצוות. ככל שישנם יותר אנשי צוות כך היחס יהיה אישי יותר ולהיפך.

אם אתם מחפשים אפשרויות לדיור מוגן בצפון שיענו על כל הצרכים החשובים האלה יש לנו המלצה חמה עבורכם - Avantgarde Residence, מתחם דיור מוגן יוקרתי שממקום בלב ליבו של איזור הכרמל ומספק לכם הזדמנות נהדרת לגור בארץ בסטנדרט של חו"ל.

הפרוייקט מציע סביבת מגורים אקסקלוסיבית שכוללת דירות מעוצבות ומאובזרות היטב, שפע של פעילות לרווחת הדיירים ומשפחותיהם ואת כל אמצעי הבטיחות הנדרשים.

בנוסף לסביבה השקטה והירוקה שרק מוסיפה, המתחם נמצא במרחק הליכה לכל מרכזי התרבות והבילוי של חיפה, כך שזוהי עוד דוגמא מצויינת לכך שרק באיזור הצפון תמצאו אפשרויות דיור מוגן איכותיות שמשלבות בין כל סגנונות החיים בצורה נהדרת.

דיור מוגן

תגובות

מומלצים