מאהר חסון יאמן את נערים ב' ברובי שפירא

מאמן הכדורגל הצעיר מאהר חסון סיים שנה מוצלחת עד למבחנים נגד מכבי דליה, משם הוחתם בהפועל דליה, העניין לא צלח ועכשיו הוחתם בשפירא חיפה, המקום שדוגל בדו קיום לדבריו.

26.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מאהר חסון יאמן את נערים ב' ברובי שפירא

מאהר חסון נשאל מדוע ויתר ועזב את הפועל דליה מוקדם מאוד, מאהר אמר:"הדברים לא הסתדרו בהתחלה, השחקנים לא הגיעו לאימונים, השחקנים טענו שהם לא יכולים להגיע לאימונים כי אין להם חוזים חתומים ושאין להם כתובת בהפועל שהם יכולים לדבר איתו בהנהלה".

מאהר: "לגבי במועדון שפירא וקבוצתי נערים ב' הנהלת הקבוצה פנו אלי קבלתי הצעה טובה,  למרות שהיו לי מספר הצעות מקבוצות אחרות כולל הפועל עוספיה, העדפתי להגיע למועדון גדול ומסודר, ראיתי לנכון להשתלב וגם לקבל חשיפה מחוץ לכפר ולעבוד עם סגל שחקנים צעירים שמגיע להתאמן ולעבוד קשה כדי להצליח וזו הייתה החלטה נכונה לגבי שאני היום כאן".

מאהר חסון: "כאן אני בא לעבוד עם קבוצה במועדון מסודר, זה גם מועדון שדוגל בדו קיום, זה מועדון שנותן הזדמנות שווה לכולם, במועדון ניתן למצוא מכל העדות, זה בית שמתנהג למופת ודואגים להשריש חינוך ותרבות ובעיקר חינוך לא לאלימות בספורט, המחלקות מאוד מסודרות ענאן פרו עושה עבודה טובה מקיים ישיבות ובונה תוכניות עתידיות".

מאהר חסון כבר עבר את כל המסלולים והמגרשים, השילוב שלו בשפירא חיפה רק ימנף את דרכו בכדורגל ויביא לטובת הנערים את הדברים הדרושים, זו הזדמנות לאחל למאהר חסון בהצלחה בדרכו בשפירא.

מאהר חסון

תגובות

מומלצים