מתנות לאורחים הטרנדים של 2016

חלוקת מתנות לאורחים באירוע, הינו טרנד פופולארי ומקובל. כל שנה הטרנד משתכלל, כאשר נוספים עוד ועוד סוגי מתנות.

27.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מתנות לאורחים הטרנדים של 2016

אמנם, ישנם סוגי מתנות קבועים באירועים דתיים, כמו כיפות וברכונים, אך גם טרנדים אלו משתכללים, והברכונים הופכים למעוצבים יותר ויותר, ואף הכיפות מקבלות עיצוב אישי.

מהם בעצם הטרנדים החמים ביותר של שנת 2016?

ניתן לחלק את הטרנדים החמים של שנת 2016, ל-2 סוגים עיקריים: מתנות בעלות אופי "דתי", ומתנות רגילות. ניתן סקירה של 2 הסוגים העיקריים של המתנות:

אילו מתנות רגילות תפסו תאוצה בשנת 2016?

פרחים- הטרנד של חלוקת פרחים לאורחים בחתונות הולך ותופס תאוצה. לעיתים, חלוקת הפרחים תהיה בצורה חווייתית, באמצעות דוכן לשזירת פרחים.

בר קינוחים עם פתק אישי- הטרנד של בר קינוחים טעים ומפנק, הינו טרנד חם ביותר. בבר יהיו קינוחים מעוצבים, במנות אישיות: עוגות אישיות, גלידות ומוס בכוסות אישיות, ובכל מנת קינוח אישית, יהיה פתק מזכרת מעוצב יפה עם מיתוג של האירוע, ולפעמים תהיה בו גם תמונה של בעלי השמחה למזכרת.

מגנטים- אחד מהטרנדים החמים ביותר בשנת 2016, הוא חלוקת מגנטים באירועים. המגנט יהיה מעוצב יפה, תהיה בו תמונה וכיתוב "מזל טוב". היתרון במגנט, הוא שהמגנט נשמר היטב בדרך כלל לאורך שנים על המקרר, וכאשר ניגשים אל המקרר, רואים את המגנט ונזכרים באירוע.

אילו מתנות בעלות אופי דתי, תפסו תאוצה בשנת 2016?

לצד המתנות הרגילות ההולכות ותופסות תאוצה, ישנן מתנות בעלות אופי דתי, שהיו ותמיד יהיו טרנדיות כמו "ברכונים", "נשמת כל חי", "הפרשת חלה", "תיקון הכללי", ולצידם טרנדים חדשים של מתנות בעלות אופי דתי, כמו חלוקת כיפות באירוע שבו טקס דתי, חלוקת מטפחות באירועים, ועוד.

נסקור את הטרנדים החמים ביותר בתחום של מתנות לאירועים דתיים:

כיפות- זהו טרנד חדש יחסית, אך הוא הולך ותופס תאוצה. טרנד זה מקובל בעיקר באירועים חילוניים, או באירועים של דתיים, בהם יש משפחות מסורתיות. הטרנד השתכלל, והכיפות המחולקות מקבלות מיתוג אישי של האירוע.

מטפחות לאירועים- את המטפחות יחלקו בדרך כלל באירוע חילוני המתרחש בבית הכנסת, כמו ברית ובר מצווה. לעיתים יהיו אלו מטפחות פשוטות, ולעיתים יהיו אלו מטפחות מעוצבות יפה שניתן לקנות בזול.

ברכונים- השוק מוצף בסוגים יפים ומרהיבים של ברכונים, אולם הטרנד החם ביותר, הוא עיצוב אונליין של הברכונים אותם רוצים לחלק באירוע.

והעיקר- העיצוב האישי:

לא משנה מהי המתנה שתבחר לאירוע שלך, הטרנד החם ביותר כיום, הוא לתת עיצוב אישי. עולם הדפוס השתכלל כל כך וניתן להדפיס כיום הכל. פותחו תוכנות חינמיות המאפשרות לעצב כיפות, ברכונים וסוגים שונים של מתנות לבד, ולשלוח לבית הדפוס. כיום, אתה קובע כיצד תיראה המתנה שלך לאורחים.

מתנות לאורחים

תגובות

מומלצים