המחטף של מר רביע להשאר כיו"ר ועד ישובי

חברי הועדים הוזמנו לעדכון ולא לבחירת יו"ר, בזמן שההורים ישבו בכיתות נעשה מחטף בועד הישובי בפגישה בעוספיה, הורים "זה בלתי נתפס ועל רביע ללכת הוא לא מתאים".

30.09.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המחטף של מר רביע להשאר כיו"ר ועד ישובי

הזמנה לישיבת הורים שהתכנסה בבית ספר יסודי אלאשראק שעל סדר יומה עדכון וסקירה לשנת הלימודים תשע"ז ובין היתר החלטות לבחירות של וועדי ההורים בבית הספר והיישובי הפך למחטף להשארת רביע

באותו יום שלישי 27-9-2016 שכל ההורים הוזמנו לכיתות בבתי הספר והגנים בדליה תמיר ורביע עם ואאל סקר החליטו לקיים ישיבה לדון במצב החינוך ובין הדברים איך לקיים בחירות, אבל בישיבה מישהו החליט לעשות מחטף לטובת רביע חלבי.

לא ברור מה זה המשחקים האלה ולמה ההתנהגות הזו ואת מי משרתים רביע ואאל תמיר ואחרים, חלק מהנוכחים אמרו לנו שההצעה להשארת רביע הגיעה בפתאומיות ולא היה נעים לחלק גדול לא להצביע בעד ההצעה.

אותם חברי ועד שלא לקחו חלק הופתעו מההחלטה ואומרים לנו : "הכישלון של הועד הנוכחי וההשפלה והזלזול של ראש המועצה רפיק חלבי ברביע באופן אישי, כולם הבינו שלא השגנו שום דבר לטובת ילדינו ועם זאת אנחנו שולחים את ההורים לבחור ועדי כיתות ומצד שני עושים תרגיל ומשאירים את המצב כמו שהיה עם הכישלון".

הורה: "חשוב מאוד שכולם יבינו שתמיר חלבי הלך נגד הועד בזמן כרמל נסר אלדין, הורים הלכו לבתי המשפט כדי למנוע את המצב שהיה דאז, מה עשה הועד הנוכחי במשך שנתיים חוץ מדיבורים ופגישות, שיבדקו טוב מה מלמדים ומה התכנים שאנו מעניקים ומרשים למערכת החינוך ללמד את ילדינו בעידן הקדמה, כולם הולכים קדימה רק אנחנו הולכים אחורה ומתדרדרים למטה, במשך שנתיים במקום שנמריא ירדנו באחוזים גבוהים".

הורים שלא מסכימים למחטף יערערו וילכו נגד ההחלטה הזו, הם אומרים רביע סיים את תפקדו וצריך לבחור יו"ר חדש.

לפרוטוקול הישיבה

 

פרוטוקל

תגובות

13. אבן אל בלד לפני 8 שנים
الي استحوا ماتوا
12. הורה לפני 8 שנים
בזיון
11. איש לפני 8 שנים
על מה משכורת
10. בחור לפני 8 שנים
לתגובה מהוועד
9. אבא לפני 8 שנים
תתבישו רביע ותמיר
8. אמא לפני 8 שנים
קריית חינוך ?
7. מהחינוך לפני 8 שנים
בחירות דחוף
6. מהוועד לפני 8 שנים
עדיף לכל אחד שישמור את מילותיו לעצמו..
5. חלבי קוח לפני 8 שנים
תמיר אנד רביע הביתה מהר
4. בחורה לפני 8 שנים
עופו הביתה
3. אמא לפני 8 שנים
פשוט כישלון
2. מבין עניין לפני 8 שנים
וועד כושל
1. נורה לפני 8 שנים
לא חוקי

מומלצים