וגיה כיוף:"חינוך עדיף לי על שיטור"

"אני בקשר עם דליה ולשם זאת אני לא צריך ויזה מרפיק, העלבונות נגדי לא השפיעו עלי, מתחילת יולי אני ללא חברי מועצה, יש כאלה בעוספיה שחושבים שגנבתי להם את כיסא ראש המועצה".

01.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
וגיה כיוף:"חינוך עדיף לי על שיטור"

המהלכים שמתקדמים לאט בעוספיה מקשים בחלקים רחבים על קידום פרויקטים ותכניות בעוספיה, למרות שוגיה מחודש מאי נמצא ללא חברי מועצה, הוא משתמש בתב"רים שאושרו דאז לקידום מספר פרויקטים כאן ושם.

אחרי חודש וחצי שוגיה כיוף מתפקד לבד, פוגשים אותו לראיון, בו וגיה נשאל על מה שמטריד ומעניין את הציבור.

וגיה חותם את דבריו לאותם לועגים שזרים הסבירו להם כי בקרוב וגיה כיוף לא יהיה ראש מועצה, ברור שלאותם אנשים יש קשרים למעלה, אז נוצר מצב ה"עליהום" נגד וגיה.

וגיה : "כל התקופה הזו שאני לבד מאז מאי היא תקופה לא קלה, כי אין לי חברי מועצה ואין לי חברי מועצה ממונים, עד היום הצלחנו לתקן ולרבד כבישים ממה שאושר".

וגיה: "אז בכפרים שלנו עשו כבישים למעבר חמור עם עגלה, אני מאוד רציתי חברי מועצה מבינים עניין וצורך, רציתי אנשים עם מודעות, אבל כנראה הם שמעו לאותם מפיצי שקרים שוגיה בקרוב הולך, העלבונות נגדי לא השפיעו עלי, כל מה שהפיצו עליי זה שקר ומצוץ מהאצבע".

וגיה: "לגבי אמירות והצהרות של רפיק חלבי, אנחנו שני כפרים שותפים, יש לי מעל 300 ילדים מדליה שלומדים בעוספיה, אנחנו שותים מאותו צינור ושותפים לאותה מערכת ביוב ועוברים באותו כביש, מה שאמר רפיק זה מראה על צרות ואמירות שלופות מהמותן, כנראה שרפיק כועס, אני כן רוצה קשר עם דאלית אל כרמל ולשם זה אני לא צריך ויזה ממנו, בעבר עבדתי עם כרמל נסראלדין אחרת, תיאמנו את הדברים אחרת, נסענו ופעלנו לקידום הכפרים, כל אחד וסגנונו".

"לגבי פורום ראשי הרשויות, כשפנו אלי וביקשו שאני אעמוד בראש, הסכמתי לאחר שביקשתי לאחד את שני הפלגים, ועובדה הדברים הולכים טוב מאוד ובימים אלה היינו צריכים לקיים בחירות לבחירת יו"ר חדש, מותו של שמעון פרס ז"ל דחה את זה לכמה ימים".

"לגבי כניסה לתאגיד מים וביוב, חשוב לחדד ולציין, חברי הכנסת קידמו אפס עשייה בנושא, הם הגישו הצעת חוק לצמצום מספר תאגידי המים ולא הגישו שום הצעה לפירוק תאגידי המים וטוב להגיד את האמת, לא אסכים להיכנס לשום תאגיד אם זה יהיה מותנה בהיתרי בנייה ולא אמסור חובות עוספיה לתאגיד, לא אכנס אם לא תהיה נציגות בועדת הנחות בתאגיד, מי שרוצה לשנות חוק התאגידים שילך לכנסת, היום מי שחופר באדמה שלו בור הוא בעצם תופס אדמה שלא יכול לעשות בה שום דבר שהקמתה עולה כשלושים אלף ₪, אז שלא יספרו שקרים, התאגיד טוב אבל צריך לתקן סעיפים".

וגיה כיוף ראש המועצה

וגיה: "לגבי תכניות המפורטות והסימון שפרסמתם בפורטל הכרמל, אנחנו עשינו תכנית שבתים שנבנו וגלשו לכביש סומנו בצהוב, חוסר התכנון הממסדי שהיה הוא תכנון לא לתכנן, על זה יש מחלוקת, אנחנו מחפשים פתרונות להצלת המצב".

"אני מאוד מאמין בעצמי, חשוב לי שאנשים יבינו שכל מי שחושב שיש לו נגד וגיה כיוף משהו, שיקום ויגיד, יש עוד שנתיים לבחירות ועד אז אני ראש מועצה ועד אז נדבר".

וגיה: "יש כאלה בעוספיה שחושבים שאני גנבתי להם את הכיסא כי הכיסא הזה הוא רכושם מ 1800 עד שבא וגיה כיוף והתיישב עליו, הם לא רגילים לזה, אני לא גנבתי שום כיסא, קיבלתי קולות והחלק הזה בא לערער את המצב כי לא מקבלים את החלטת הציבור, שהרוב אמר כן לוגיה ולא לאחרים, לאלה שנשבעים ורוצים להיות ראש מועצה שיירגעו, יש הרבה זמן שהם ואחרים יהיו ראש רשות".

וגיה כיוף חותם את הראיון שאינו מעוניין להקים שיטור קהילתי ושיש בעוספיה אנשים רציניים ומבינים ואם יש בעיה יש תחנת משטרה ויכולים לפנות אליה, "אני מעדיף במקום שיטור קהילתי לבנות חינוך, כי אם משקיעים בחינוך חוסכים בשיטור".

לדברים בסרטונים, חלק ראשון על ההתנהלות והקשר עם הציבור והכפר השכן דאלית אל כרמל

 

{YouTubeVideo id=1zEbUR3sKK4}

 

חלק 2 על כניסת עוספיה לתאגיד ועל ההאשמות והתלונות והצעת חברי הכנסת בעניין התאגיד

 

{YouTubeVideo id=eOKmF3jjLmA}

תגובות

14. כיופי לפני 8 שנים
צודק במאה אחוז
13. עספייה לפני 8 שנים
לראות ולא לשתוק
12. וגיה לפני 8 שנים
וגיה יא מלך
11. אמת לפני 8 שנים
האמת פוגעת
10. עלו עיספאוי לפני 8 שנים
אני לא נגד ולא בעד
9. מנסורי גאה לפני 8 שנים
וגיה צודק מאוד
8. עיספאוי חור לפני 8 שנים
יאללה וגיה יאללה
7. עיספאויי לפני 8 שנים
עיספיה זכתה בוגיה
6. אישה לפני 8 שנים
וגיה יש ולא שקרן
5. בחור לפני 8 שנים
וגיה גבר רפיק לא
4. שכונה מזרחית לפני 8 שנים
אוהבים אותך אבו עמיד
3. עספאני לפני 8 שנים
כל הכבוד
2. עספאוי מבין לפני 8 שנים
אהבתי את המשפט
1. אמאל לפני 8 שנים
מילים כדורבנות

מומלצים