כתב אישום נגד ראש מועצת ג'וליס סלמאן עאמר

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד סלמאן עאמר בן 54 ראש מועצת ג'וליס בגין רצח בכוונת תחילה ושיבוש מהלכי משפט

02.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כתב אישום נגד ראש מועצת ג'וליס סלמאן עאמר

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד מאיה חזן דהאן עולה כי  על רקע סכסוך ממושך בין עאמר למנוח מוניר נבואני ז"ל.

הגיע המנוח ביום  24.8.16, סמוך לשעה 08:53, לבניין מועצת ג'וליס וביקש להיפגש עם עאמר, מבלי שתאם זאת עמו מראש. לאחר שסבר כי עאמר לא יהא מוכן לפגוש בו, התפרץ המנוח למשרדו , קילל אותו ודרש ממנו להתפטר מתפקידו לאלתר.

גוליסעאמר ביקש מהמנוח להירגע, אך המנוח ירק על עאמר וצעק לעברו "תירה בי תירה בי".

בהמשך, השליך המנוח על עאמר כוס והוא הדף אותה לעברו. לאחר הגעת המשטרה למקום, הבהיר המנוח כי כל שרצה הוא לדבר עם עאמר, והרוחות נרגעו.

עוד עולה, כי ביום  5.9.16, בשעה 08:23, שלח המנוח לעאמר  מסרון שנוסחו כדלקמן: "כלב אתמול הבטחתי לעשות משהו לא קיימתי. אבל הרבה אני הולך לעשות היום לא כדאי לך לכנס למועצה אני בא אליך".

בהמשך, בשעה 08:36, הגיע עאמר  לחניית בניין המועצה כשהוא נוהג ברכבו , והחנה את הרכב כשחזיתו לבניין המועצה. סמוך מאד לאחר מכן, הגיע המנוח למקום, והחנה את רכבו מאחורי רכבו של הנאשם.

גוליסבעוד עאמר  יושב ברכבו, יצא המנוח מרכבו , פנה אל עאמר  בדברים, ניגש אל תא המטען, הוציא מתוכו מקל מעץ באורך כמטר , וניגש לעברו  כשהוא צועק שהוא צריך למות ותקף את רכבו של עאמר  באמצעות  המקל .

בשלב זה, הגיע אחד מעובדי המועצה, שהבחין במעשיו של המנוח, על מנת למנוע עימות בין השניים. חרף זאת, ירה עמאר לעבר המנוח מספר יריות מטווח קצר בפלג גופו העליון ובראשו.

בהמשך, לאחר שנשמט המקל מידו של המנוח, וחרף נסיונו של עובד המועצה להדוף את עאמר  ולמנוע את המשך הירי, התקרב עאמר לעבר המנוח והמשיך לירות בפלג גופו העליון ובראשו עד שהביא למותו.

סך הכל ירה עאמר  במנוח 7 כדורים, אשר פגעו בפלג גופו העליון ובראשו, והביא למותו של המנוח כתוצאה מנזק חמור ללב ממעבר קליע דרך בית החזה.

לנזק החמור ללב התווספו הנזקים החמורים למוח ממעבר שני קליעים שעברו דרך הראש/פנים, בהמשך, העלים עאמר את האקדח, וכן את הפלאפון שנשא עמו, וזאת בכוונה לשיבוש מהלכי משפט.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של עאמר עד לתום ההליכים המשפטים נגדו

החקירה נוהלה על ידי יחידה ארצית של משטרת ישראל

תגובות

2. מואחד אפלטוני לפני 8 שנים
אם אדם היה מגיע אם baseball bat כל אדם היה כמעט יו
1. תושב גוליס לפני 8 שנים
מוניר הביא את זה על עצמו !!

מומלצים