סמים בין כותלי בתי הספר

סמים מסוכנים בכל מני צורות וצבעים מגיעים לידי תלמידים גם בבתי הספר, תלמידים יכולים לקנות באינטרנט בקלות תרופות ממכרות במרשם, סמים שנמכרים ברחוב או תרופות שנמכרות מבעד לדלפק בחנויות.

03.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סמים בין כותלי בתי הספר

יש לציין שמנהל בית ספר שעלה על העניין ותפס סמים, מיד דיווח לשלטונות החוק ומאז לא נעשה דבר לעצור את התופעה שהולכת ומתרחבת מיום ליום.

נערים וצעירים רבים נופלים ברשת ומתמכרים לסמים, שנמצאים היום בכל פינה ובהישג יד, הורים צריכים לוודא שילדיהם מוגנים מסוחרי סמים בסביבה, בשכונה, סמוך לבתי הספר ובאינטרנט, ולהרחיק את הילדים מאתרים שמוכרים תרופות מרשם.

בימים אלה, לידי הילדים מגיעים זרעי מריחואנה וממתקים שונים כגון שוקולדים, מסטיקים וסוכריות שמכילות קנאביס.

זה יכול להגיע דרך חבר שהתנסה או חבורה שרוצה לתפוס ראש וזה עובר מנער לאחר.

מריחואנה לא תמיד נראית כמו מריחואנה, כיום ניתן למצוא אותה בצורת חטיפים, סוכריות על מקל, סוכריות גומי ועוד.

המשטרה ממליצה להורים להיות ערניים תמיד ולבדוק בקפידה ממתקים שקיבלו ילדיהם, בדרך כלל מריחואנה לאכילה משווקת באריזות אפרוריות שאינן דומות כלל לאריזות של ממתקים.

ניתן לפקח על הילדים ע"מ שלא להתקרב לסמים, הורים יכולים לעקוב אחרי תנועות ילדיהם, דרך מעקב אינטרנטי ומעקב חברתי מבלי שהילדים ישימו לב.

הורים אתם מזהים מה קנאביס ומה לא?

לאור נסיונותיהם של מספר חברי כנסת להעביר חוקים המקדמים לגליזציה של קנאביס, עמותת ישראל אומרת לא לסמים מקיימת ימי פעילות במטרה למנוע לגליזציה של קנאביס בישראל

אלכוהול ומריחואנה השער לעולם הסמים הקשים, השימוש בחומרים נדיפים קורה במקרים רבים בהמשך לצריכת אלכוהול ומריחואנה.

סם

חשוב שההורים והסביבה תכיר את עולם הסמים ואיך הדברים נראים ובעיקר לפעול מול המחוקקים לא לאשר שימוש בקנאביס וסמים קלים. המצב כל כך קשה ומסובך שידרדר את החברה למצב שאף אחד לא רוצה להכיר כי בסופו של יום כולם יפגעו.

בראוניז
.
קריסטליין
.
דאב
.
סוכר
.
דובוני מריחואנה

אלכוהול ומריחואנה  סמי שער, השימוש בחומרים נדיפים עלול להימשך גם בבגרות. צריכת חומרים אלה גורמת לתוצאות חמורות מאוד.

מי שהתחיל את קריירת השימוש בסמים בצריכת חומרים נדיפים ימשיך לעתים קרובות בצריכה של סמים קשים.

במקרים רבים השימוש בחומרים נדיפים קורה בהמשך לצריכת אלכוהול ומריחואנה.

הסמים הפכו לחלק מהחברה שלנו מאז אמצע המאה הקודמת, הם הפכו לפופולאריים בשנות השישים, על ידי המוזיקה ותקשורת ההמונים ופלשו לכל תחומי החברה.כ-208 מיליון אנשים בכל העולם צורכים סמים לא חוקיים. סביר להניח שאתה מכיר מישהו שמושפע מסמים באופן ישיר או עקיף.

הסם הבלתי חוקי השכיח ביותר הוא מריחואנה. על פי דו”ח הסמים העולמי של האו”ם לשנת 2008, 3.9% מאוכלוסיית העולם בגילאים 64-15 משתמשים במריחואנה.

בני נוער חשופים היום לסמים מוקדם יותר מאי פעם. על סמך סקר שנערך על ידי ‘המרכזים לבקרת מחלות’ בארה”ב בשנת 2007, 45% מכלל תלמידי התיכון שתו אלכוהול ו-19.7% עישנו מריחואנה בתקופה של חודש אחד.

צעיר בשם בן: “התחלתי עם המריחואנה, הטבליות אקסטזי ואסיד, הכנתי קוקטייל מכל מיני סוגים של סמים, אפילו לקחתי מנת יתר כדי לגרום להרגשה להישאר יותר זמן. לילה אחד היה לי “טריפ רע”, התפללתי ובכיתי שההרגשה הזו תעבור, שמעתי קולות בראש, רעדתי ולא יכולתי לעזוב את הבית במשך שישה חודשים. חשבתי שכולם מסתכלים עליי. לא יכולתי ללכת במקומות ציבוריים. בחיי ! לא יכולתי אפילו לנהוג. מצאתי את עצמי חסר בית, גר ברחובות וישן בקופסת קרטון ליד תחנת הרכבת, מתחנן ונאבק כדי למצוא דרכים להשיג את הארוחה הבאה שלי”.

הפתרון הטוב ביותר לבעיות הסמים והאלכוהול הוא חינוך הרבה ממה שילדים שומעים על סמים ברחובות למעשה מגיע אליהם מאלו אשר מוכרים אותם.

תגובות

1. נמאס???? לפני 8 שנים
מסקנים נעריים היום

מומלצים