בחירת צבעי בחיפה לצביעת דירה

צביעת דירה היא מהפעולות הנפוצות בישראל שדרוג מראה הבית במהירות בשלל צבעים או צבע אחד, עם תוצאות מרשימות במיוחד ובמחיר הנמוך אולי מבין כל עבודות השיפוצים.

11.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בחירת צבעי בחיפה לצביעת דירה

הופכים את אופציית צביעת הדירה בישראל למועדפת ביותר.

יחד עם זאת, על מנת לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספכם, עליכם לבחור בצבעי מקצועי שיקפיד על מספר כללי עבודה שיבטיחו תוצאות איכותיות וחשוב לא פחות לאורך זמן. לפניכם רשימה שכל מי ששוכר צבעי בחיפה צריך להכיר לפני צביעת הדירה שלו.

שכירת צבעי או צביעת דירה באופן עצמאי

באופן כללי ניתן לומר שצביעת דירה במקרים רבים אינה מטלה מסובכת ולכן רבים מעדיפים לעשות זאת בעצמם וכך לחסוך בהוצאות של שכירת צבעי. יחד עם זאת, אנו ממליצים לבדוק מספר דברים לפני שתקבלו את ההחלטה מאחר ושיקול מוטעה עשוי להכניס אתכם להוצאות שלא חשבתם עליהם, לבזבז זמן יקר ולבסוף אפילו להתאכזב מהתוצאה.

לפני שתקבלו את ההחלטה תשאלו את עצמכם מספר שאלות

מה גודל הדירה ברור לכולנו שככל שהדירה גדולה יותר, כך העבודה הולכת להיות ממושכת וקשה יותר. אנו מאמינים שאם מדובר בצביעת חדר או שניים, בהחלט כדאי ושווה לשקול את האפשרות של ביצוע העבודה בעצמכם מאחר וגם לצורך השלמת עבודת צבע קטנה, תצטרכו במקרים מסוימים לשלם עבור יום עבודה של צבעי (קחו את זמני ההמתנה, הנסיעות ותבינו מדוע). אם לעומת זאת, מדובר בדירה של מספר חדרים ושלא לדבר על צביעת תקרה, שקלו לשכור צבעי בחיפה כזה שקרוב אליכם ולכן יכול לבצע את העבודה ביעילות ובמחיר הגיוני.

מה מצב הקירות זכרו, ככל שהקירות מוזנחים יותר, כך צפויה לכם עבודה מורכבת החל משלב התיקונים שאם לא נעשים באופן מקצועי, הצביעה לעולם לא תראה כפי שתכננתם ועד לצביעה בשתי שכבות ולעתים אפילו בשלוש. מעבר לכך, אם הקירות צבועים בצבעים כהים ואתם מעוניינים לצבוע אותם בצבעים בהירים, צפויה לכם עבודה נוספת. תשאלו את עצמכם – האם אתם ערוכים להתמודד עם סדר גודל של עבודת צבע שכזו.

האם דרושות עבודות צבע מיוחדות לקוחות רבים מעוניינים בצביעה דקורטיבית או החלקת קירות. מעבר לכך אם כאמור מדובר בתיקונים רבים או מורכבים, האופציה המועדפת היא שכירת צבעי שיבצע את העבודה.

כמה זמן עומד לרשותכם מכירים את המקרים שבהם אתם מתכננים להשקיע יום או יומיים במטלה מסוימת ובסוף מגלים ששרפתם שבוע? צביעת דירה היא בדיוק מסוג המטלות הללו. לאנשים שאינם מתמחים בעבודות צבע קשה מאוד להאריך את הזמן הדרוש להשלמת המשימה ולכן אנו ממליצים לקחת מקדם הגנה של יומיים שלוש. קחו בחשבון את ימי החופש שתזדקקו להם ותחליטו לבד האם שווה להשקיע את הזמן הזה או לשכור צבעי מיומן שיבצע בעבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בחירת צבעי בחיפה

אם חשבתם שלאחר בחינת המצב ולאחר החלטתם לשכור צבעי שיבצע בעבורכם את העבודה הסתיים החלק שלכם בהשלמת המשימה, טעות בידכם. ההיצע בענף הצבעים רחב מאוד ולבחירה בצבעי הנכון משמעות גבוהה בתוצאות שיתקבלו ובאיכות חייכם במהלך הצביעה.

שירות ויחס אם אתם מעוניינים לשכור צבעי לצביעת הדירה שלכם, אתם תצטרכו להכניס אותו לביתכם לפחות ליום אחד.

לכן היחס והשירות שתקבלו ממנו צריך להיות אחד השיקולים המרכזיים בבחירת הצבעי. אם כבר בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ משהו לא נראה לכם ואינכם מרגישים בנוח עברו לצבעי הבא. מעבר לכך, המלצות הן חלק חשוב בבחירת בעל מקצוע ולכן אם תוכלו לקבל כאלה, הדבר עשוי להועיל בבחירת הצבעי.

תיק עבודות בקשו לקבל לפחות 2 – 3 טלפונים של לקוחות. בדקו איתם האם הם מרוצים מעבודת הצבע שבוצעה עבורם. מעבר לכך, אנו ממליצים לבדוק לפחות עבודת צבע אחת שנעשתה על ידי הצבעי כדי לאמוד את האיכות ואת הטיב שלה.

צביעת הדירה בשתי שכבות תרגיל ידוע בקרב צבעים שמטרתו הגדלת הרווח היחסי וקיצור הזמן שדרוש לצביעה הוא הצביעה בשכבה אחת. התוצאות אולי יהיו טובות אך עמידות הצבע לא תחזיק לאורך זמן. זו נקודה אאסור להתפשר עליה.

שימוש בצבעים איכותיים על מנת לקבל תוצאות טובות, הצבעי צריך לעשות שימוש בצבעים איכותיים שבדרך כלל עולים יותר. זו נקודה שאסור להתפשר עליה והבדלי מחיר מזעריים לא צריכים להרתיע אתכם.

סידור וניקוי הבית בררו עם הצבעי האם הוא מסדר את הבית לפני הצביעה ומחזיר אותו למצבו הקודם בסיום העבודה. צבעים רבים יבצעו את הסידורים הללו ויסדרו את הבית בסיום העבודה. לטעמי הפעולה הזאת צריכה להיות אחד השיקולים שיכריעו את הכף בבחירת צבעי מתאים.

צביעת דירה יכולה להיתפס כמטלה פשוטה והיא אכן כזאת אך יחד עם זאת כדי לבצע אותה באופן הטוב ביותר, עליכם לבחור צבעי מקצועי ולא פחות חשוב נעים הליכות. הקדישו את הזמן שדרוש לבחירת בעל המקצוע הטוב ביותר והשוו מספר הצעות מחיר על מנת לקבל את התמורה הטובה היותר לכספכם.

צבעי חיפה

תגובות

מומלצים