מאלכ לקח על עצמו להציל אחרים מהמחלה!

האם תזונה נכונה נעצרת בגיל מסוים בחיים? זה היה נושא המפגש המרגש עם מאלכ הזימה בבית הקשיש בכרמל, מאלכ לוקח על עצמו בהתנדבות להרצות על מחלתו שחלפה והפתרון

12.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מאלכ לקח על עצמו להציל אחרים מהמחלה!

הקשב הרב וההתעניינות של הקשישים ובני משפחתם והעובדים במרכז יום לקשיש בהרצאה בה מאלכ הזימה שמגיע מאבו סנאן להרצות ריתק את כולם, הקשישים לא רצו שזה יגמר.

מאלכ:"במסגרת הפרויקט האישי של תרומה לקהילה 'תזונה טבעונית נכונה מצילה חיים' והרצון לתת באהבה ללא גבולות, ההרצאה, במרכז יום לקשיש בעוספיה, בנושא אורח חיים בריא וריפוי מחלות כרוניות בעזרת תזונה טבעונית הנכונה, בא לתת המחשה לכל המכלול הנ"ל במיוחד בגיל הזה".

מאלכ:"אני רוצה להודות למנהלת מרכז יום לקשיש נוזהה חלבי שיזמה את המפגש לקיום ההרצאה ולמשתתפים שהגיעו לשמוע את ההרצאה שלי".

מאלכ הזימה

מתחילת שנת 2016 התקיימו עשרות הרצאות במקומות שונים בערים ובכפרים בישראל, בשני המגזרים, וכל ההרצאות בהתנדבות ללא תשלום במסגרת התרומה לקהילה של מאלכ.

מאלכ:"קבעתי לעצמי חזון, שכל האנשים, באשר הם, על פני כדור הארץ, ידעו מה היא חשיבות התזונה הנכונה מהצומח, תרומתה לשיפור בריאות הגוף, שיהיו בריאים ושיזכו לתחולת חיים ארוכה".

"תוכן ההרצאה הותאם לקהל היעד וכלל את הנושאים הבאים:

1. הסיפור האישי שלי שדרכו לומדים כיצד ניתן לרפא מחלות כרוניות (סוכרת, יתר לחץ דם, בלוטות התריס, השמנת יתר) בעזרת תזונה נכונה מהצומח בלבד.
2. תזונה מותאמת לריפוי מחלת הסרטן.
3. מערכות חשובות ששומרות על בריאות הגוף.
4. חשיבות ניקוי הגוף מרעלים.
5. ריפוי דלקות מפרקים שונים בגוף.
6. המלצות נוספות".

מאלכ הזימה

מאלכ: "כמו כן הוזמן ונכח בהרצאה אבו נאיף נג'מי מהעיר עכו, בן 80. במהלך שנת 2012 התגלה אצל נג'מי המחלה הקשה, גם הסרת הגידול בניתוח, ללא שינוי הרגלי התזונה, לא מנע הופעת המחלה שוב כעבור שנה מהניתוח. בשנת 2014 נפגשו דרכנו נג'מי קיבל המלצות לשנות את התזונה שלו לתזונה טבעונית המותאמת לריפוי מחלת הסרטן, כעבור כשנה וארבעה חודשים קיבל נג'מי את הבשורה שהגוף נקי מתאים סרטניים, כל זאת ללא טיפול קונבנציונלי כלל".

הנהלת העמותה ומרכז יום לקשיש הודו למאלכ והזמינו אותו להיות חלק מבית הקשיש והפעילות עם הקשישים.

נוזהה חלבי: "התקיימה הרצאה לקשישי מרכז היום ע״י מאלכ הזימה בתרומה בנושא ״ אורח חיים בריא ״, הקשישים קבלו מצגת והסבר על אוכל בריא , אורח חיים בריא , ומאכלים בריאים, ההרצאה הייתה מאד מרתקת ועניינית, הקשישים לא הפסיקו לשאול ולהתעניין, מאלכ מאמין שיש לו שליחות לקהילה על כן הוא גם יתרום בשאר המרכזים שלנו עוד הרצאות לאורח חיים בריא, אנו מודים לו על הנכונות להגיע ולתרום לקהילת הקשישים , אין ספק שכל מה שהעלה והציג רק תרם ועודד את הקשישים לאכול נכון ולנהל אורח חיים בריא".

מאלכ: לאור החזון שלי, אני מוכן להגיע לכל מקום שמזמינים אותי.

ניתן ליצור קשר בנייד 0506221385 או בכתובת דוא"ל malikhazima9@gmail.com

תגובות

מומלצים