הנער מעוספיה שניצל ממוות פונה לצעירים ולהורים

תזכורת לתאריך 16-8-16 בו נפגעו קשה שני צעירים בהתהפכות טרקטורון, רס"ר רובי יפרח וצוות לוחמי האש חילצו את הפצוע, הנער ואמו פונים אליכם אל תכנעו לבקשת הילדים, לדברים

12.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הנער מעוספיה שניצל ממוות פונה לצעירים ולהורים

נער ואמו מעוספיה מדברים אל לב כל הורה ובמיוחד האימהות, לא להיכנע ולקנות לילדים טרקטורון.

אנחנו משאירים את הנער בעילום שם, בשל היותו קטין, אבל שומעים אותו ואת אמו ומבינים עד כמה היום שניהם רוצים שכל הורה ידע שמה שקרה לבן יכול לקרות לכל צעיר ורק הרבה מזל היה לו שלא עזב את החיים בגלל טרקטורון.

את הנער פוגשים כאשר מצבו הבריאותי טוב, הוא מחלים מהר וכבר חזר ללימודים רגילים, אבל ליבו שבור על אימו הדואגת ועל הטרקטורון שלא יוכל עוד לרכוב עליו, הוא מוכן לעשות כל דבר גם נגד רצונו רק שאימא תהיה בסדר.

הנער: "אני מגיל קטן אוהב לרכוב על טרקטורון, ידעתי היכן ללחוץ ולבקש והצלחתי לשכנע את אימי למרות שהיא לא הייתה מרוצה מהתחלה לקנות לי טרקטורון, בסופו של יום היא נכנעה וקנתה לי את הטרקטורון".

הנער:"אני לא הרגשתי מה קרה לי, זה היה בכביש נוף כרמל עם אבא, בסיבוב אחד הטרקטורון משך אותנו לתהום, הייתי מעולף ללא הכרה, זו פעם ראשונה שזה קורה לי, אני לא מהאנשים שמשתוללים, אני נהנה מהטרקטורון, לדעתי זה בא מעיין רעה, מה שקרה לי".

האימא שיושבת ושומעת את הבן שלה מדבר איתנו מקשיבה ולא רגועה היא מאוד נסערת ובכל מילה חוזרת ואומרת:"יש לנו ילד טוב ממושמע ושקט אבל אסור להכנע ולקנות להם טרקטורון".

האימא:"אני קניתי בהסכמתי את הטרקטורון למרות שהתנגדתי בהתחלה, קניתי גם כשאני לא משוכנעת מזה, זה בא בגלל שהילד לחץ אותי ותפס אותי בשעת חולשה, אני היום מתארת לעצמי עכשיו אחרי המקרה, אם הילד שלי היה נהרג בתאונה הזו, או שהיה נוסע במקום בעלי חבר של הילד והיה נפגע או נהרג, מה היה קורה אז, מה היינו צריכים להגיד להורים של הילד האחר?, אז יתכן והיינו נתבעים ומוכרים את כל הרכוש שלנו ולא היה מספיק כדי לפצות את הילד האחר".

"אני אומרת וממליצה, אסור לקנות לילדים טרקטורון, לא צריך לתת לילדים את המכונית ההורגת הזו, ולא להיכנע לבקשות החוזרות ונשנות של הילדים, כי בסופו של דבר הם חושבים שהם נהנים ואנחנו ההורים סובלים ממה שהם גורמים לעצמם".

האימא:"הבן שלנו ילד טוב ממושמע, אני במקרה שקרה מאשימה את עצמי, שהסכמתי לקנות לו טרקטורון, אני פונה לאימהות בבקשה, למרות שהילדים שלכם טובים, אל תקנו להם טרקטורונים, זה בסופו של דבר ישב לכם על המצפון האישי שהסכמתם".

הנער:"אני ראיתי את המוות בעיניים, כשהייתי בבית חולים עוד לפני שהשתחררתי הבטחתי לאימא שיותר לא יהיה לי טרקטורון בבית, אני קיבלתי את החיים שלי במתנה מאלוהים, אני מזדהה עם אימא שלי שנמצאת בסערת רגשות ודואגת לי עוד יותר אחרי התאונה, היא כבר החליטה למכור את הטרקטורון אני מסכים איתה למרות שזה כואב לי".

הנער : "המסר שלי לצעירים להיזהר בבקשה, אל תהרגו ואל תפגעו באחרים, אני פונה להורים לא לקנות לילדים טרקטורונים, תנו לילדים לגדול בצורה טובה וברגע שיתבגרו וידעו וילמדו איך לרכוב על טרקטורון אז בטוח שיהיה להם טרקטורון, אני צופה באלו שנוסעים בכבישי הכפר, משתוללים ולא מתחשבים באף אחד, שימו לב שיש גם אחרים חוץ מכם במקום, אל תעשו את זה בבקשה, תלמדו ממה שקרה לי, אני יצאת מזה בנס".

האימא:" הילד שלי חרוץ ומוצלח בלימודים, מעולם לא התנהג בצורה לא טובה, או בצורה מופרעת, תמיד מתחשב בכולם, בשביל זה הסכמתי לקנות לו טרקטורון אבל כנראה שטעיתי, זה יכול לקרות לכל אחד ברגע, אני היום רגועה שהבן שלי בסדר ויותר לא אתן לו לרכוב על טרקטורון, מה שיש לנו בבית אני מוכרת אפילו בהפסד, אבל יותר לא יהיה אצלי בבית".

הנער:" אני נחשפתי לפעילות הסברה של שוטרים מתחנת רכס הכרמל, שהגיעו ליום הסברה בבית הספר, התרשמתי לטובה מהדברים שאמרו ועכשיו אני מבין עד כמה חשוב לשמוע הסבר ע"י גורמים מוסמכים בחוק ומה החוק אומר בכל מקרה ומקרה שיש תאונה או נפגעים".

הנער:"עברתי מצב קשה בתאונה הזו, לצעירים להתעורר ולהעיר את ההורים, טרקטורון זה גורם למוות, אין צורך בטרקטורון בבית, זה יכול לקרות לכל אחד בתוך שניה, הפגיעות שלי מהתאונה היו קשות, אני מקווה לא לסבול מהפגיעות הללו בעתיד, בבית חולים שכבתי 3 ימים במצב קשה, אבל ברוך השם עכשיו אני בסדר וחזרתי לחיים רגילים".

הנער

תזכורת לדיווח

סמוך לחוות נוף הכרמל התהפך טרקטורון ושני נוסעיו נפגעו קשה, צוותי מד"א הוזנקו למקום לטפל ולפנות את הפצועים, לוחמי האש מתחנת עוספיה חילצו את הפצועים.

רס"ר רובי יפרח וצוות לוחמי האש מתחנת רכס הכרמל הוזנקו למקום התאונה סמוך למגרש הכדורגל בעוספיה וחילצו את שני הפצועים, שאבדו את השליטה על הטרקטורון ונפלו עמו מדרך עפר כחמישים מטר אל מטע סמוך.

הנפגעים חולצו במצב קשה, צוותי מד"א פינו אותם לבית חולים.

תאונת טרקטורון

תגובות

1. שריף מנסור לפני 8 שנים
סלאמתו מן אללה

מומלצים