פקד רוני כהן "נשמור ביחד על ילדיכם"

רב פקד רוני כהן מפקד תחנת משטרת רכס הכרמל מרוצה מאחוז ההישגים ושיתוף הפעולה עם הורים למנוע את התאונה הבאה בכפרי הכרמל, רוני:"בשנת 2016 העמדנו לדין 87 נהגים ללא רישיון".

13.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פקד רוני כהן "נשמור ביחד על ילדיכם"

רב פקד רוני כהן מפקד תחנת משטרת רכס הכרמל, פועל ואכפתי מאוד שהקשר בין המשטרה לאזרח יתחזק וזה בא מתוך פעילות משותפת בין כל הגורמים בכפרים בכרמל.

מה שקורה באחרונה שישנם הורים ונערים שמוכנים לוותר על הנסיעה בטרקטורונים ואופנועים, זה בא בעקבות הסברה ומפגשים בבתי ספר ובמרכזים הקהילתיים בין המשטרה והאזרחים.

רוני מפרגן לשוטרי התחנה הקהילתיים בדאלית אל כרמל, ארז מזרחי, אמל מנסור וכמאל קדור ובעוספיה סמיר אבו חמוד, ג'ורג אשל ופאיז מנסור.

רב פקד רוני כהן : "אנחנו עושים הכל בנוסף לאכיפת החוק, מבצעים הסברה וניגשים למשפחות שמחזיקות טרקטורונים ואופנועים, להסביר להם על הסכנות ומשמעות הדברים והחוק כאשר נתפסים נוהגים ללא רישיון ודברים נוספים".

רב פקד רוני כהן: "הפעילות בבתי הספר באה להשריש לתלמידים בחט"ב ובתיכון מה משמעות נסיעה בצורה מסכנת חיים והענישה כשנתפסים ובעיקר לשמור על קשר עם התלמידים להכיר אותם מקרוב יותר".

"בשנת 2016 נתפסו 13 קטינים ללא רישיון נהיגה, נפתח נגדם מהלך פלילי, חשוב שהצעירים לא יצאו להשתולל ברחובות הכפרים עם הטרקטורון או האופנוע".

רב פקד רוני : " אנחנו הצלחנו בשנת 2016 להעמיד לדין 87 נהגים שנהגו ללא רישיונות נהיגה בשיפוט מהיר, כדי למנוע מנהגים אחרים לבצע עבירות דומות".

רב פקד רוני כהן

רב פקד רוני כהן: "תופעת הנהיגה הלא מבוקרת ע"י צעירים וילדים ונסיעה לא מתחשבת, נובעת מזה שההורים חושבים שמותר לנהוג בטרקטורון בשטחים פתוחים, שזה גם אסור ומסוכן, שימו לב שהתופעה רחבה כאן בגלל שבכל בית יש טרקטורון שבא מהסיבה שהזכרתי".

"היום יותר מכל יש קשר אישי בין האוכלוסייה למשטרה, היום יותר מתנדבים שמסייעים לפעילות המשטרה ביום יום, אנחנו מטפלים גם בעסקים שמתקנים מכונות טרקטורונים, במטרה למנוע מצבים שטרקטורונים גנובים יגיעו לכרמל, היום יותר מכל מקבלים תגובות טובות מהציבור".

"בסופי שבוע אנחנו ערוכים בכוחות יותר גדולים, עד היום קיימנו 25 מבצעי אכיפה, יש הרבה הצלחה, אני מברך על המצב שהגענו אליו והמטרה להמשיך לעשות יותר".

 

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=loCqgEE7mk4}

תגובות

4. דלואני לפני 7 שנים
דליה
3. תושב לפני 7 שנים
יפה , צריך עוד
2. דלואני לפני 7 שנים
דלואני
1. אזרח לפני 7 שנים
למפקד התחנה כהן

מומלצים