המחאה שמרזוק מעורר בסוגיית רשת עתיד

חבר המועצה מרזוק קדור אחד הנבחרים הבודדים שבזמן כרמל נסראלדין פנה עם ועדי ההורים לבית המשפט וזכו, עכשיו מרזוק רואה ברשת עתיד מפגע לכל ילד בדאלית אל כרמל. פרטים

20.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
המחאה שמרזוק מעורר בסוגיית רשת עתיד

מצב החינוך הקשה ששורר בדאלית אל כרמל מזה כמה שנים ממשיך להיות בתחתית וקשה מאוד להתגאות בהישגים למרות הכל, בעיית כניסת רשת עתיד לדאלית אל כרמל שלא ייצבה את המצב, ואת זה חווינו בטקס בוגרי התיכון בשנה שחלפה, כאשר שמענו את ראש מועצה מפרגן ומדבר על הישגים, סמנכ"ל עתיד מדבר ומשבח את רפיק חלבי ושום מילה על חינוך לא נאמרה.

כך הדברים מתנהלים בסופו של יום אחרי שכבר הושקע כסף רב בשלטים שבישרו לתושבי דאלית אל כרמל על הישגי החינוך ואך פורסם בדף האישי של רפיק, הגיעו התוצאות עם הנחיתה הקשה ביותר של המערכת, ועל זה כל תושב יודע ושמע את מי רפיק מאשים.

מרזוק קדור טוען שצריך לבדוק את הסכם רשת עתיד לעומק וטוב, ושכניסתם לדאלית אל כרמל לא תרמה דבר טוב והכספים שהרשת מקבלת פר ילד לא מושקעים בתלמידים, מרזוק מאוגד במסמכים ופרוטוקולים.

מרזוק מנסה להעיר את תושבי דאלית אל כרמל מהחלום שרפיק מנסה למכור להם בכל יום בכל מני דרכים, ולהגיד לתושבים תפסיקו להיות אדישים למה שקורה בפועל בהתנהלות הדברים במועצה.

תיכון עתיד

יש לציין שמרזוק קדור היה אחד המתנגדים הגדולים של כרמל נסראלדין ומיד עם התחברותו לקואליציה של רפיק, הבין שלא ניתן לעבוד בצורה בה רפיק מנסה לעבוד ושזה לא תורם שום דבר להתפתחות הילד והחברה המקומית בדליה.

מרזוק:"אני מקיים מחאה במסגרת החוק כנבחר ציבור ואף אחד לא יכול למנוע את זה ממני, למרות שכבר דברו איתי מכל מני מקומות, חשוב להבין שמחאה מהסוג הזה באה להעיר את התושבים משינה, כי המצב הקיים לא יכול להמשיך כך ועל כל התושבים לדעת את האמת של המועצה הנוכחית בהקשר של רשת עתיד ודברים נוספים, אני מזמין את כולם וכל מי שאכפת לו מהישוב להגיע ולהיות נוכח במחאה שלנו ביום ראשון בשעה 18.30 ברחבת המועצה המקומית דאלית אל כרמל".

"דליה הפסידה הרבה כסף בגלל עתיד, יש דברים חמורים והרשאות תקציביות שלא מומשו ועוד, הם לא עושים כלום בכסף שמקבלים ולא עומדים בהתחייבויות שלהם, אני רוצה לעורר את האנשים בדליה לסוגיה כי מדובר בילדים של כולנו".

מרזוק

תגובות

19. אמאל לפני 8 שנים
כל הכבוד למרזוק
18. כל העבודות בכבישים לא יעזרו לך לפני 8 שנים
ממני
17. דאליה לפני 8 שנים
המחאה תצליח
16. אבא לילד לפני 8 שנים
רפיק נזק ציבורי עוד תרגישו בעתיד
15. בחורה לפני 8 שנים
אין מילים יש מרזוק אחד בדליה
14. חלבי לפני 8 שנים
רפיק מר כישלונות
13. עאמר לפני 8 שנים
מצדיע למרזוק
12. חלבי לפני 8 שנים
מרזוק צודק בכל מילה.
11. חלבי קוח לפני 8 שנים
צודק מאוד
10. אמא לילדה לפני 8 שנים
אין לנו חינוך בכפר
9. תושב לפני 8 שנים
מרזוק טרמפסט
8. חלבי לפני 8 שנים
אתה האבא של כל התלמידים בכפר ואתה הוועד היישובי וא
7. יוסף לפני 8 שנים
צודק צודק
6. דליה לפני 8 שנים
רפיק לך הבית
5. חלבידליה לפני 8 שנים
דאלית אל כרמל
4. חסוני דלאוי חור לפני 8 שנים
מה אכפת לנו יותר
3. תושב שאיכפת לו מה שקורא בישו לפני 8 שנים
רשת עתיד
2. درزي حر לפני 8 שנים
מרזוק
1. דלאוי אמתי לפני 8 שנים
מרזוק אתה צודק מאוד

מומלצים