כתב אשום בגין רצח נגד תושב אום אל פחם

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מחמוד מחאג'נה בן 39 מאום אל פחם שרצח את המנוח חוסין מחאג'נה ביריות מטווח קצר עת רקד במהלך מסיבת  חתונה.

25.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון

 מסיבת החתונה התקיימה באולמי "אל ריף" בחודש שעבר, כתב האישום מייחס לו עבירות של רצח בכוונה תחילה, שתי עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות ועבירות בנשק.
 
מעובדות כתב האישום שהוגש  באמצעות עוה"ד הילה איזנבנד  עולה כי  תאריך 22.9.16 בשעות הלילה, התגלע ויכוח בין הנאשם למנוח שהיה הבעלים של בית הקפה "סהר אליאלי" בשכונת ראס אלהיש באום אל פחם, זאת  על רקע רצונו של הנאשם להיכנס אל בית הקפה  בחפשו אחר אדם מסוים, וסירובו של המנוח להכניסו.

עוד עולה כי ביום  29.9.16, באולמי "אל ריף", התקיימה מסיבת החתונה של תושב המקום ובין האורחים שהוזמנו והגיעו למסיבת החתונה היו גם המנוח, הנאשם, שאדי וחסן  מחאג'נה.

הנאשם הגיע אל מסיבת החתונה כשהוא מצויד באקדח טעון  , אותו הסתיר מתחת לבגדיו.  במהלך מסיבת החתונה,  בסמוך לשעה 21:50, רקד המנוח ברחבת הריקודים, כשמאחוריו עמד שאדי ולצידו חסן.

בשלב זה , שלף הנאשם את האקדח, ניגש אל המנוח וירה לכוונו, באמצעות האקדח, מטווח קצר, מספר כדורים אשר פגעו בו וגרמו למותו ובנוסף נפצעו גם שאדי וחסן.

לאחר הירי, ניגש  אחיו של הנאשם, והוציא מידיו את האקדח והורה לו לעזוב את המקום.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

מומלצים